Behandling For Alle avd Sletten

Vilhelm Bjerknesvei 4 5081 Bergen

Siste vurderinger av Behandling For Alle avd Sletten

Superhjelperen!

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Hadde en rygg som var helt låst. Fikk rask hjelp av Christoffer. Mottok God behandling og mange tips til øvelser jeg kunne gjøre hjemme for å redusere videre plage med ryggen. Kommer definitivt tilbake om flere plager skulle oppstå.

Flink og service innstilt

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Flink kiropraktor som alltid intriserer seg for dine problemer. Store eller små blir behandlet likt. Jeg har en fysisk jobb og hvis jeg har fått noen problemer som hindrer meg i å utføre jobben, så får jeg time ganske raskt (på dagen, tidlig morgen etter) for at jeg skal unngå egen/sykemelding. Jeg er dårlig på å huske å gjøre de øvelser som trengs. Da foreslår Børsheim andre øvelser som er lettere å huske. En dedikert, ivrig og interessert kiropraktor

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

En dyktig kiropraktor som har hjulpet meg med både skulder- og nakkeproblemer. Hadde mye migrene før jeg begynte hos han, men nå er anfallene redusert med 80%. Min migrene er koblet til mye stress, noe han har forståelse for, og løser opp i det meste av spenninger. Pluss for studentrabatt!

Ikke den beste

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

Han ville ikke henvise meg til å ta røntgenbilder av ryggen min. Derfor vil jeg ikke ha hans hjelp. Jeg takket for meg og gikk uten å få behandling. Jeg vil derfor ikke anbefale denne kiropraktoren videre.

Meget bra kiropraktor

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

Dette er en kiropraktor jeg har brukt i mer en 10 år. Jeg Kan anbefale ham og senteret på varmeste. En faglig dyktig kiropraktor som jeg stoler på.