Din helse Bjølsen

Telefonnummer451 01 111451 01 1 ...
Moldegata 9 0468 Oslo

Siste vurderinger av Din helse Bjølsen

Veldig hyggelig og dyktig.

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Toralf forklarte underveis mens han fikk låst opp ryggen min. Det var avslappende og følte meg veldig trygg. Anbefaler å dra til han.

Profesjonellt og trygt

Kiropraktor: Martin Grimsrud Skrevet

Jeg har vært hos Grimsrud med både lumbago og sterke nervesmerter i nakke/hode-regionen flere ganger. Grimsrud ordner dette fra ett smertehelvette til nærmest kjennbart/ømhet etter noen minutter på benken.
I tillegg er han ett veldig positivt og kunnskaprikt menneske jeg føler meg trygg hos når jeg er til behandling.
Har vært ett stort pluss for min del at de har 24 timers kiroporaktorvakt, da mine tilfeller har gitt ekstreme smerter raskt.

Meget hyggelig, morsom, dyktig behandler

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Han tok i mot meg med et smil og jeg gikk ut med bedre rygg. Brukte god tid og forklarte godt hele veien. Flink og omtenksom.

Dyktig kiropraktor!

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Jeg kan anbefale Toralf til alle med behov for kiropraktor. Den eneste jeg går til, jeg føler meg umiddelbart bedre og effekten varer lenge

Stor kompetanse på sitt felt og veldig behagelig å gå til!

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Toralf er alltid blid og til tross for hvor vondt jeg har det, så ender det alltid opp med at jeg ler underveis i behandlingen. Han er flink til å få pasienten til og slappe av, og er kjempe god på sitt felt! Han har også alltid gode råd angående helse og kropp. Klinikken generelt er veldig bra og de andre ansatte er like flinke som han.