Din helse Bjølsen

Telefonnummer451 01 111451 01 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Moldegata 9 0468 Oslo

Siste vurderinger av Din helse Bjølsen

Dyktig kiropraktor.

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Får svært god hjelp med min kroniske migrene og nakke/ skulder-smerter! Har prøvd utallige ulike behandlinger tidligere med halvgode resultater, men Toralfs nåler hjelper meg virkelig!

Dyktig kiropraktor!

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Jeg kan anbefale Toralf til alle med behov for kiropraktor. Den eneste jeg går til, jeg føler meg umiddelbart bedre og effekten varer lenge

Stor kompetanse på sitt felt og veldig behagelig å gå til!

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Toralf er alltid blid og til tross for hvor vondt jeg har det, så ender det alltid opp med at jeg ler underveis i behandlingen. Han er flink til å få pasienten til og slappe av, og er kjempe god på sitt felt! Han har også alltid gode råd angående helse og kropp. Klinikken generelt er veldig bra og de andre ansatte er like flinke som han.

Faglig dyktig!

Kiropraktor: Martin Grimsrud Skrevet

Var hos Martin med kronisk betennelse i akilles på begge ben. Opplevde Martin som svært faglig dyktig og kunnskapsrik. Dessuten er han hyggelig og profesjonell. Fikk i tillegg til behandling gode råd med hensyn på trening, uttøyning og hvile. Bena er nå helt «friske».

Trygt,avslappende

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Meget bra behandling,og hyggelig,blid og imøtekommende kiropraktor,gjør en god forundersøkelse,spør hvordan skaden har oppstått.
Flink til og lytte,og gjør så du føler deg trygg og avslappet