Aktiv Terapi

Tonsenveien 18 0587 Oslo

Siste vurderinger av Aktiv Terapi

Svært dyktig, kunnskapsrik og trivelig

Kiropraktor: Ulf Henning Åsheim Skrevet

Svært dyktig, kompetent og trivelig. Har vært til uvurderlig hjelp for både meg selv og spessielt faren min, som en periode hadde store problemer med ryggen. Holder som regel med en time for å bli bra igjen. Gir også gode råd til forebyggende øvelser. Anbefales på det varmeste.

Utrolig dyktig med høy kompetanse.

Kiropraktor: Ulf Henning Åsheim Skrevet

Har brukt Ulf i 25 år, og uten han, hadde jeg ikke fungert i jobben som håndverker. Drar til Oslo fra Møre 2-3 ganger i året, og behandlingen sørger for at jeg kan fortsette i en fysisk krevende jobb.
Jeg har anbefalt Ulf for mange venner og nære gjennom årene, og alle har fått god hjelp, og er veldig fornøyde med resultat av behandlingen. Anbefales på det sterkeste!

utrolig dyktig - fikser mitt problem hver gang

Kiropraktor: Ulf Henning Åsheim Skrevet

Jeg blir bra igjen hver gang jeg har vært hos Ulf - og jeg kommer sjeldent og trenger bare en, kanskje to behandlinger for å bli bra igjen.
Det er ikke bare knekk og ut igjen, men massasje for å mykgjøre før det knekkes.
Har anbefalt ham til mange som har vært hos andre kiropraktorer som ikke har kunnet hjelpe - og når man først har vært hos Ulf fortsetter man hos ham - sånn er det bare.

Uvurdelig Norges beste kiropraktor

Kiropraktor: Ulf Henning Åsheim Skrevet

Brukt Ulf i 10 år. Anbefalt han til alle i min vennekrets, og de sitter igjen med samme inntrykk som meg. Har i tillegg hadde mange toppidrettsutøvere, og innehar ekstremt stor kompetanse