NEMUS Bryn

Østensjøveien 79,Plan 4. på Bryn Senter 0667 Oslo

Siste vurderinger av NEMUS Bryn

Dyktig og empatisk

Kiropraktor: Mats Herman Klemsdal Skrevet

Han er dyktig , kunnskapsrik, klok, empatisk, blid, ærlig, liketil. Og veldig lite selvhøytidelig. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt hver gang jeg er der. Topp score fra meg.

Fornøyd!

Kiropraktor: Mats Herman Klemsdal Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Han ser hele mennesket og danner et godt bilde av smertehistorikk og sammenheng. Han gir mange gode tips som hjelper. Anbefales.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Kiropraktor: Haakon Engzelius Skrevet

Haakon var min mormors kiropraktor. Etter flere år med svimmelhet var hun klar til å gi opp når hun kom til han, og følte endelig at hun ble tatt på alvor. Han lyttet og ga henne et mer verdig liv på slutten. En omsorgsfull og fantastisk kiropraktor som jeg kan anbefale på det varmeste til alle, spesielt de som sliter med svimmelhet.

Trygg og profesjonell. Dyktig og effektiv.

Kiropraktor: Mats Herman Klemsdal Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med behandlingene hos Mats. Flott dialog, grunndig diagnose og fantastisk gjennomføring. Anbefales på det varmeste.

Helhetsorientert

Kiropraktor: Mats Herman Klemsdal Skrevet

Mats er utrolig dyktig i faget sitt og lytter virkelig til deg. Mats var ærlig i forhold til forventningene jeg hadde til å bli bra, noe som skapte tillit underveis i behandlingsforløpet. Han er alltid blid og jeg har virkelig følt meg ivaretatt som pasient. Anbefaler Klemsdal på det varmeste.