NEMUS Bryn

Østensjøveien 79,Plan 4. på Bryn Senter 0667 Oslo

Siste vurderinger av NEMUS Bryn

Trygg og profesjonell. Dyktig og effektiv.

Kiropraktor: Mats Herman Klemsdal Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med behandlingene hos Mats. Flott dialog, grunndig diagnose og fantastisk gjennomføring. Anbefales på det varmeste.

Helhetsorientert

Kiropraktor: Mats Herman Klemsdal Skrevet

Mats er utrolig dyktig i faget sitt og lytter virkelig til deg. Mats var ærlig i forhold til forventningene jeg hadde til å bli bra, noe som skapte tillit underveis i behandlingsforløpet. Han er alltid blid og jeg har virkelig følt meg ivaretatt som pasient. Anbefaler Klemsdal på det varmeste.

Tillittsfull

Kiropraktor: Morten André Johannessen Skrevet

Var hos Morten med barnet og ble møtt av en meget profesjonell kar som var effektiv og nøyaktig med både undersøkelse og behandlinger. Barnet mitt responderte godt. I stedet for å pøse på med behandlinger og lovnader om mirakelkurer anbefalte han på ærlig vis å fortsette behandlingen hos barnefysioterapeut og ortoped. Opplever derfor Morten som seriøs og tillittsfull.

Ellers er resepsjonen meget behjelpelig og klinikken har fine lokaler. Man kan ta seg vann og kaffe/te mens man venter.

Pia- nesten magiske hender :0)

Kiropraktor: Pia Hartberg Skrevet

Pia er utrolig flink! Lytter, noterer og planlegger kjapt hva hun skal gjøre. Knekker opp og masserer, setter akupunkturnåler og mye mer. Jeg har fått rask og gooood hjelp mange ganger hos Pia! Veldig hyggelig og vennlig behandler. Anbefales virkelig!

Fantastisk

Kiropraktor: Mats Herman Klemsdal Skrevet

Jeg anbefaler herr Klemsdal på det varmeste! Han er dyktig i faget sitt, og ser "hele mennesket"! Har vært hos flere kiropraktorer gjennom de siste 20 årene, men Klemsdal er absolutte dyktigste, og også den hyggeligste!