NEMUS Bryn

Østensjøveien 79,Plan 4. på Bryn Senter 0667 Oslo

Siste vurderinger av NEMUS Bryn

Fornøyd!

Kiropraktor: Mats Herman Klemsdal Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Han ser hele mennesket og danner et godt bilde av smertehistorikk og sammenheng. Han gir mange gode tips som hjelper. Anbefales.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Kiropraktor: Haakon Engzelius Skrevet

Haakon var min mormors kiropraktor. Etter flere år med svimmelhet var hun klar til å gi opp når hun kom til han, og følte endelig at hun ble tatt på alvor. Han lyttet og ga henne et mer verdig liv på slutten. En omsorgsfull og fantastisk kiropraktor som jeg kan anbefale på det varmeste til alle, spesielt de som sliter med svimmelhet.

Trygg og profesjonell. Dyktig og effektiv.

Kiropraktor: Mats Herman Klemsdal Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med behandlingene hos Mats. Flott dialog, grunndig diagnose og fantastisk gjennomføring. Anbefales på det varmeste.

Helhetsorientert

Kiropraktor: Mats Herman Klemsdal Skrevet

Mats er utrolig dyktig i faget sitt og lytter virkelig til deg. Mats var ærlig i forhold til forventningene jeg hadde til å bli bra, noe som skapte tillit underveis i behandlingsforløpet. Han er alltid blid og jeg har virkelig følt meg ivaretatt som pasient. Anbefaler Klemsdal på det varmeste.

Tillittsfull

Kiropraktor: Morten André Johannessen Skrevet

Var hos Morten med barnet og ble møtt av en meget profesjonell kar som var effektiv og nøyaktig med både undersøkelse og behandlinger. Barnet mitt responderte godt. I stedet for å pøse på med behandlinger og lovnader om mirakelkurer anbefalte han på ærlig vis å fortsette behandlingen hos barnefysioterapeut og ortoped. Opplever derfor Morten som seriøs og tillittsfull.

Ellers er resepsjonen meget behjelpelig og klinikken har fine lokaler. Man kan ta seg vann og kaffe/te mens man venter.