NEMUS Bryn

Østensjøveien 79, plan 4 på Bryn Senter 0667 Oslo

Siste vurderinger av NEMUS Bryn

God hjelp

Kiropraktor: Haakon Engzelius Skrevet

Helt super til å fikse selve problemet, men det som ga mest valuta for pengene var alle råd om sovestilling og andre forebyggende tiltak.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Kiropraktor: Haakon Engzelius Skrevet

Haakon var min mormors kiropraktor. Etter flere år med svimmelhet var hun klar til å gi opp når hun kom til han, og følte endelig at hun ble tatt på alvor. Han lyttet og ga henne et mer verdig liv på slutten. En omsorgsfull og fantastisk kiropraktor som jeg kan anbefale på det varmeste til alle, spesielt de som sliter med svimmelhet.

Tillittsfull

Kiropraktor: Morten André Johannessen Skrevet

Var hos Morten med barnet og ble møtt av en meget profesjonell kar som var effektiv og nøyaktig med både undersøkelse og behandlinger. Barnet mitt responderte godt. I stedet for å pøse på med behandlinger og lovnader om mirakelkurer anbefalte han på ærlig vis å fortsette behandlingen hos barnefysioterapeut og ortoped. Opplever derfor Morten som seriøs og tillittsfull.

Ellers er resepsjonen meget behjelpelig og klinikken har fine lokaler. Man kan ta seg vann og kaffe/te mens man venter.

Pia- nesten magiske hender :0)

Kiropraktor: Pia Hartberg Skrevet

Pia er utrolig flink! Lytter, noterer og planlegger kjapt hva hun skal gjøre. Knekker opp og masserer, setter akupunkturnåler og mye mer. Jeg har fått rask og gooood hjelp mange ganger hos Pia! Veldig hyggelig og vennlig behandler. Anbefales virkelig!