Sentrumklinikken

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sentrumklinikken

Dyktig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Kristen André Hardang Skrevet

Superfornøyd med behandlingen jeg fikk hos Kristen. Han viste trygghet og forklarte hva han gjorde, samt hvorfor skaden ofte oppstår. Etter kun èn behandling var nakken god igjen. Anbefales virkelig😊.

Fantastisk kiropraktor

Kiropraktor: Kristen André Hardang Skrevet

Endelig en som klarer å fikse problemene 100%! Tar seg tid til å høre og hjelpe med problemet. Kan ikke få sagt nok hvor mye jeg anbefaler han, og har vært hos mange ulike kiropraktorer.

God kiropraktor

Kiropraktor: Kristen André Hardang Skrevet

Kristen er en dyktig kiropraktor. Bredt spekter av behandlingsmetoder og tar seg god tid til å finne den rette behandlingen.

Dårlig pasienthåndtering.

Kiropraktor: Christian Nordgård Skrevet

Jeg vil råde pasienter som tror de kan ha nytte av kiropraktikk som behandlingsform å velge en annen behandler.

Kiropraktoren oppleves som en useriøs aktør i sin profesjon. Dette med bakgrunn i: Oppleves som veldig rask og grunn i sin vurdering basert på pasientens sykehistorie. Konkluderer raskt og behandler uten å skille mellom undersøkelse og selve behandlingen. Oppleves også som lite kommunikativ og lite interessert.

Her er det mye å gå på, flere utfordringer. Behandler vil kunne få en bedre vurdering dersom han bruker sin kompetanse på en litt annen måte, i form av: 1) Ta mer hensyn til pasientens sykehistorie, både nåværende problemstilling og tidligere plager/diagnoser. 2) Skille mellom undersøkelsen og behandlingen, kommunisere funn/hva han finner og hva han tenker kan være riktig tilnærmingsmetode for å rette opp ubalanse. 3) Gi pasienten mulighet til å stille spørsmål. 4) Følge opp i etterkant av behandling, dersom det er behov for det. 5) Bruke journalen som den er ment til: et dokumentasjonsverktøy.

Veldig, veldig fornøyd!

Kiropraktor: Andreas Jakob Leiro Baastad Skrevet

Veldig hyggelig og flink. Lytter oppmerksomt og interessert til hva du forteller og kommer med forklaringer, gode råd og veiledning på hvordan kroppen kan bli bedre! Han er veldig dyktig, og jeg føler meg veldig trygg da jeg er hos han. God på rask oppfølging. Tar seg god tid, samtidig som han er effektiv. Absolutt veldig fornøyd! Anbefales.