Haugesund Kiropraktorsenter

Haraldsgt. 203 5525 Haugesund

Siste vurderinger av Haugesund Kiropraktorsenter

Dyktig dame

Kiropraktor: Danielle Strømme Bollvåg Skrevet

Veldig kompetent kiropraktor som kan sitt. Man er i trygge hender hos Danielle, og får den behandlingen som er nødvendig. Hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik. Har vært pasient flere steder (andre byer), men foretrekker alltid Danielle i Haugesund.

Helt tipp topp kiropraktor, som enhver kiropraktorvirksomhet skulle hatt!

Topp

Kiropraktor: Danielle Strømme Bollvåg Skrevet

Du får time raskt, blir behandlet med respekt. De hører på deg og du føler deg godt tatt vare på. De vet hva de driver med.
Har ett ønske om bestilling via nett, det hadde toppet karakterene.

Kvitt medisiner

Kiropraktor: Gjert Strømme Skrevet

Jeg har gått til Gjert i nesten 10 år for divserse plager. De siste årene går jeg pga migrene og nakkesmerter. Jeg bruker ikke lenger migrenemedisiner, jeg tar heller en time hos Gjert så er jeg migrenefri de neste 2-3 mnd.
Får også alltid time nesten med en gang. Utmerket service!

Dyktige folk

Kiropraktor: Gjert Strømme Skrevet

Dette er dyktige og erfarne folk som vet hva de driver med. Det er raskt å få time, og man får ikke "pakket på seg" mange ekstra timer etter at man føler seg bedre. Disse behandler/forebygger de fleste plager relatert til muskler og skjelett, inkludert ryggplager og hodepine. Anbefaler disse!

Veldig flink og vennlig kiropraktor

Kiropraktor: Gjert Strømme Skrevet

Jeg gikk til behandling hos ham nå i år og jeg hadde veldig god erfaring med ham. Jeg hadde mye smerter men følte meg sett og ivaretatt. Jeg ble jammen frisk fra rygg smertene også:) bank i bordet