Fornebu Kiropraktorsenter

Martin Linges vei 25 1364 Fornebu

Siste vurderinger av Fornebu Kiropraktorsenter

Vet hva han driver med!

Kiropraktor: Knut Andreas Eek Skrevet

Nakken min stivnet til med enorme smerter en fredag for et par uker siden. Etter å ha prøvd å få tak i en kiropraktor som jobbet lørdager,fikk jeg til slutt tak i en vakttelefon for kiropraktorer. Flaks for meg var det at det var Knut Andreas Eek som tok telefonen. Lørdag, den morgenen, tok det ham ikke mer enn knappe 40 min å være på kontoret og klar for å hjelpe meg. Og det gjorde han til gangs. Etter bare én behandling den lørdagen fikk jeg en natts søvn uten store smerter - og etter behandling påfølgende søndag og mandag var nakken på vei mot bedring. Med bryllup i anmarsj var det mye som stod på spill,men dette fikset Knut Andreas godt! Ikke et sekund tvilte jeg på kunnskapene hans. Han forklarer grundig hva han gjør underveis. Jeg vil på det sterkeste anbefale denne kiropraktoren videre. Her får du virkelig god hjelp!

Den beste kiropraktoren du noen gang vil få

Kiropraktor: Knut Andreas Eek Skrevet

Han er svært profesjonell og interessert i deg som pasient. Utrolig høy kompetanse og god evne til å formidle behandlings løpet.

Jeg har hatt vondt i nakke og rygg i flere år før jeg begynte å gå til Knut Andreas. Nå er begge deler mye bedre.