Madla Kiropraktorklinikk

Madlakrossen 7 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madla Kiropraktorklinikk

Utrolig dyktig kiropraktor som ser hele deg

Kiropraktor: Jørund Imislund Skrevet

Jørund er uten tvil meget dyktig i faget sitt. Han ser hele deg, og bruker god tid på undersøkelser for å finne årsaken. Han er rolig og behagelig, lett å få tillit til. Han behandler hele kroppen, ikke bare rygg og nakke. Skriver sykemelding dersom han mener der er behov, men opplever ikke at han skriver unødvendig. Lett å få time og alltid på tiden.

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Sara Ravnås Skrevet

Veldig behagelig kiropraktor. Lyttende og jobber konkret med mål for behandlingen.
Anbefales til alle

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Jørund Imislund Skrevet

Går normalt til en annen kiropraktorklinikk. Men valgte Madla Kiropraktorklinikk og Jørund denne gangen, basert på tidligere tilbakemeldinger fra pasienter og at det er nærme bostedet mitt.

Ble møtt av en dyktig kiropraktor som fant problemet med ryggen min ganske kjapt. Har gått fra å nesten ikke kunne gå pga ryggsmerter, til å være lettere til beins på bare noen få dager. Vært hos Jørund to ganger nå, og kan på det sterkeste anbefale han.

Meget fornøyd

Kiropraktor: Bjarte Ravnås Skrevet

Bjarte Ravnås ved Madla kiropraktor klinikk, har hjulpet meg mye med mine plager. Han er faglig dyktig og kan det han holder på med. Han tar seg også tid til deg. Kort ventetid.

Han du ringer når alt håp er ute..

Kiropraktor: Bjarte Ravnås Skrevet

Jeg har vært plaget med rygg,bekken og nakke siden konfirmasjonsalder. Som klimaflyktning(mangel på dømmekraft) flyttet jeg til stavanger og måtte ha ny kiropraktor. Jeg har mine utfordringer, og kroppen vil veldig ofte ikke samarbeide. Har prøvd mange kiropraktorer i området før jeg endte opp med hastetime hos Bjarte.

Det jeg setter mest pris på er.
Ingen kremer eller annet mas.
Åpen og enkel dialog
Alltid et smil, og jeg tar selv kontakt når jeg trenger ny time. Og at det aldri er ventetid.

Jeg takker for tålmodiget, tilgjengelighet og effektivitet.

Synest dere har en grei booking løsning på nettet og er setter stor pris på at Bjarte er så fleksibel med å sette opp timer utenfor arbeidstid når jeg snakker med han på telefon.