Legene på Bryggen

Bryggevn. 90 3470 Slemmestad

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Bryggen

Kjempeflink lege

Lege: Aram Gilhuus Movafagh Skrevet

Siden jeg skiftet til Movafagh som min fastlege, har han hjulpet meg på en del vanskelige medisinsk problemer som min tidlige fastlege ikke tok alvorlig, eller ikke kunne.
Jeg føler at han høre på hva jeg har å si, og han tar tak i problemer med en gang.
Etter min mening er han en meget flink og forståelsesfull lege. Jeg er meget fornøyd med ham som leger.

Han var den beste men, nå bare sorgen.

Lege: Aram Gilhuus Movafagh Skrevet

Han har vært den beste legen jeg noen gang har hatt men det tok slutt i 2012. Nå så er det det verste lege kontoret som jeg har hatt. Veldig synd men sånn er det. Ikke ringer han når han skal og ringer jeg tilbake får jeg kjeft. Ikke får jeg informasjon om noen ting. Nå er jeg veldig skuffet over behandlingen jeg har fått der. Før så hadde han tid til å snakke og jeg ble hørt. .nå så er det hele tiden forsinkelser og jeg føler at han ikke bryr seg. Så dette er min vurdering.

Dyktig og ekte

Lege: Aram Gilhuus Movafagh Skrevet

Har vært hos Aram i mange forskjellige settinger, både for egen og ungenes del. Jeg føler meg alltid godt mottatt og ivaretatt. Dette er ikke en resept og sykemeldingslege, han tar den tiden det tar for å komme til bunns i ting og det er viktig å få stillt en diagnose for å finne rett behandling, evt henvisning videre. I tillegg til å være en dyktig lege er han også en imøtekommende, varm og empatisk fyr. Han sørger også for å holde seg oppdatert med kursing osv. Jentene på kontoret er også kjempesøte og dyktige! Det som måtte trekke ned er ventetid på telefonen, men alt i alt et sted man virkelig blir sett og hørt.

Forståelsefull--Meget dyktig Lege

Lege: Line Brinch Skrevet

Har vært hos henne noen ganger. Bare positive erfaringer,har evne til å lytte. Varmt og godt menneske, også leger kan vise følelser

En lege som tar deg på alvor

Lege: Line Brinch Skrevet

Selv om det kan ta lang tid før man får time, så blir man alltid tatt på alvor. Det hun ikke finner ut av selv henviser hun videre, og hun er både flink, hyggelig og effektiv!