Åssiden Kiropraktorsenter

Ingeniør Rybergsgate 110 3027 Drammen

Siste vurderinger av Åssiden Kiropraktorsenter

Kunnskapsrik

Kiropraktor: Svein Kyrre Kollevåg Skrevet

En meget behagelig og hyggelig behandler. Jeg føler meg trygg og ivaretatt når jeg er hos han. Skulle jeg ha behov for ekstra timer utover avtalene, kommer jeg inn samme dag som jeg ringer. Topp service.

Erfaren og dyktig kiropraktor som fikser problemet

Kiropraktor: Bent Rune Jacobsen Skrevet

Bent er en meget kompetent kiropraktor med massevis av erfaring. Samtidig som han er presis i sine justeringer, er han sterk nok til å manipulere leddene kun 1 gang. Jeg har gått til Bent i over 20 år og han har altid løst opp problemene jeg kommet med. Anbefaler han på det sterkeste om man har et quick fix problem eller et problem som krever flere runder med opptrening mellom justeringene. Som tidligere idrettsutøver med mye slitasje på kroppen har jeg altid blitt bra igjen etter behandling.

Meget bra

Kiropraktor: Bent Rune Jacobsen Skrevet

Er en erfaren kiropraktor, men kan på noen virke litt hardhendt. For meg som mann og med lang sykehistorie på rygg, er dette faktisk den som fungerer best av alle jeg har prøvd gjennom 30 år i Drammensdistriktet. Alltid hyggelig og vennlig, og lytter til pasientens problemer.

Rutinert og treffsikker på diagnose

Kiropraktor: Trym Haagensen Skrevet

Setter seg raskt inn i problemene. Sjekker mulige sidekomlikasjoner. Jobber raskt og effektivt. Har aldri kommet derfra uten at jeg raskt har kjent forbedring. En skikkelig fagmann.