Åssiden Kiropraktorsenter

Ingeniør Rybergsgate 110 3027 Drammen

Siste vurderinger av Åssiden Kiropraktorsenter

Meget dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Bent Rune Jacobsen Skrevet

Bent er en behagelig og dyktig kiropraktor. Oppleves trygg og kunnskapsrik. Merket stor bedring allerede etter en behandling.
Anbefales!

Hyggelig, flink og effektiv

Kiropraktor: Trym Haagensen Skrevet

Veldig hyggelig mann, han er engasjert og fører alltid en hyggelig samtale. Han lytter til problemet og behandler det på en god måte. Han er også svært effektiv og som regel klar på tiden

Diktig kiropraktor

Kiropraktor: Bent Rune Jacobsen Skrevet

Bent er diktig, veldig flink, hyggelig og hjelpsom. Jeg anbefaler denne kiropraktor. Jeg har vært hos han flere ganger. Han er sterk og stor men samtidig er han delikat. Jeg er fornøyd.

Kunnskapsrik

Kiropraktor: Svein Kyrre Kollevåg Skrevet

En meget behagelig og hyggelig behandler. Jeg føler meg trygg og ivaretatt når jeg er hos han. Skulle jeg ha behov for ekstra timer utover avtalene, kommer jeg inn samme dag som jeg ringer. Topp service.

Erfaren og dyktig kiropraktor som fikser problemet

Kiropraktor: Bent Rune Jacobsen Skrevet

Bent er en meget kompetent kiropraktor med massevis av erfaring. Samtidig som han er presis i sine justeringer, er han sterk nok til å manipulere leddene kun 1 gang. Jeg har gått til Bent i over 20 år og han har altid løst opp problemene jeg kommet med. Anbefaler han på det sterkeste om man har et quick fix problem eller et problem som krever flere runder med opptrening mellom justeringene. Som tidligere idrettsutøver med mye slitasje på kroppen har jeg altid blitt bra igjen etter behandling.