Noresund legekontor

Telefonnummer32 15 09 0032 15 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Norefjellporten 3536 Noresund

Siste vurderinger av Noresund legekontor

Grundig og oppmerksom

Lege: Olga Mikalsen Skrevet

Jeg har en innfløkt sykehistorie,som gir en faglig utfordring. Olga søker hjelp om hun står fast og er meget grundig. Forklarer meget hodt og gir råd om kosthold t tillegg. Ser meg som en helhet. Anbefales

stresset og ukonsentrert

Lege: Olga Mikalsen Skrevet

Får ikke noe god følelse av å komme til konsultasjon. Føler meg ikke hørt, sitter gjerne i telefon, eller jobber med andre pasienter på pc / med kontormedarbeider.

Jeg ønsker når jeg først tar skrittet å drar til legen, at jeg kan få fullt fokus av legen, og føle meg hørt.

Veldig nøye lege.

Lege: Sasa Nedeljkovic Skrevet

Sasa er en meget hyggelig lege.Meget dyktig i faget og følger deg godt opp når det er behov for det. Tar seg gjerne tid etter arbeidstid til en prat hvis du trenger det.

En fantastisk lege

Lege: Olga Mikalsen Skrevet

Jeg kan anbefale Olga på det sterkeste! Hun både ser og hører deg, tar deg på alvor og lytter, behandler deg som et menneske og ser løsninger der andre ikke har tatt seg bryet. Første legen som har fått ting til å gå fremover i steden for å stå på stedet hvil eller 10 skritt bakover.

Svært lyttende.

Lege: Olga Mikalsen Skrevet

Jeg fikk fra første stund følelsen av å bli sett, hørt og tatt på alvor. Hun behandlet meg som om jeg var et menneske ikke bare et objekt som skulle behandles. Anbefales på det sterkeste!