Life Kiropraktikk

Dikeveien 29, Rolvsøy 1661 Rolvsøy

Siste vurderinger av Life Kiropraktikk

Veldig dyktig

Kiropraktor: Per-Øyvind Granlund Skrevet

Anbefaler virkelig denne kiropraktoren. Han er hyggelig og utrolig dyktig. Her får du hjelpen du trenger.

Tipp Topp på alle måter

Kiropraktor: Per-Øyvind Granlund Skrevet

Etter mange år med idrett har jeg fått skader og nakke og rygg.  Etter konsultasjon hos Per Øyvind på life kiropraktikk, og noen behandlinger senere kjennes kroppen som ny igjen. Per Øyvind foreslo et treningsopplegg og noen tøyeøvelser som jeg gjør daglig, i tillegg til faste timer har jeg fått en ny hverdag.  For meg har life kiropraktikk alltid hatt tid å ta med inn når det passer for meg. Kjørte en dag forbi life kiropraktikk og kjente på ryggen at det ikke hadde gjort noe å fått en behandling. Ringte Per Øyvind, og 10 minutter senere lå jeg på behandlingsbordet. Servicen på Life Kiropraktikk er utmerket.
Og det aller beste er
Per Øyvind og Karen :-)

Veldig bra behandling

Kiropraktor: Karen Granlund Skrevet

Jeg har vært hos Karen og Per-Øyvind på Life Kiropraktikk flere ganger, og jeg er strålende fornøyd. De er begge veldig profesjonelle og faglig dyktige. Jeg vil anbefale denne klinikken, spesielt fordi jeg reiser helt fra Bærum til Rolvsøy med jevne mellomrom, for å få behandling av Karen. Hun er fantastisk.