Kiropraktorene ved Kongsberg teknologipark

Telefonnummer32 72 02 0232 72 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tidemandsgate 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av Kiropraktorene ved Kongsberg teknologipark

FANTASTISK DYKTIG KIROPRAKTOR

Kiropraktor: Per Margel Skrevet

Dette er en kiropraktor som går lengre enn andre i å hjelpe. Han har evner, omtanke, sender deg videre til feks røntgen osv hvis han trenger konkrete funn, å jeg har vært oss han flere ganger. Han tar seg tid, lytter, å gir viktige råd til hvordan vi kan hjelpe oss selv etter endt behandling. Jeg kan ikke få fullrost Per, siden han også er behjelpelig med å skrive erklæringer om det trengs. Anbefales på det sterkeste! Han finner feilen på noen minutter å etter to behandlinger, merker jeg stor bedring. To behandlinger til så er jeg bra. Han er ikke ute etter å tjene masse, men tar kun 400kr gangen. Han er rett og slett et funn, å en kan bare stikke innom, så hjelper han med en gang.

Profesjonell

Kjent Per i mange år.
Veldig flink og profesjonell.
Har alltid tid.
Og tar ikke overbetalt,Nå ser det ut til at han er sammen med 3 andre,Det virker bra!

En dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Per Margel Skrevet

Hos Per får jeg time omtrent på timen når jeg ringer. Han er dyktig og prisnivået er greit. Man kommer også inn til behandling omtrent i det samme man åpner døren.