Danmarksplass Kiropraktorklinikk

Fjøsangerveien 51 5054 Bergen

Siste vurderinger av Danmarksplass Kiropraktorklinikk

Utrolig dyktig og vennlig behandler

Kiropraktor: Veronica Pryme Skrevet

Da jeg kom til Bergen for å studere var jeg redd for ikke å få hjelp til mine kroniske helseplager, som på hjemstedet ble fagmessig behandlet av kiropraktor. Det skulle vise seg at Veronica Pryme for meg slår alle rekorder når det gjelder faglig styrke, og også profesjonalitet ved alle sider ved hennes jobb. At hun er fullt utdannet både fysioterapeut og kiropraktor er trolig en viktig faktor.

Veldig fornøyd med Maria!

Kiropraktor: Maria Halvorsen Skrevet

Kom fort til og det var helt avgjørende for meg. Maria er utrolig dyktig, god kunnskap til faget sitt. Behagelig å snakke med. Virker oppriktig og tilstede. Hun tørr også ta i om det trengs! Ga masse tips til øvelser, som hun også viste hvordan skulle gjøres. Satte av god tid til behandlingen, kan ringe om en lurer på noe i forbindelse med behadling eller øvelser i mellom neste time. Anbefaler gjerne Maria til flere som trenger kiropraktor i Bergen eller Lindås.

Dyktig, erfaren, rolig

Kiropraktor: Silje Strand Skrevet

Dyktig og behagelig, tør å "ta litt i" (hvis man ønsker dette), har mange ulike teknikker å spille på, som gir et godt resultat. Silje er blitt en favoritt hos meg,

Kan ikke anbefale

Kiropraktor: Maria Halvorsen Skrevet

Bruker for liten tid, knekker litt og ut igjen. Virker som hun er mest interresert i å tjene mest mulig penger.
Ville ikke sende meg til MR, ville ikke sykemelde da jeg var veldig dårlig.

Veldig fornøyd med Maria Halvorsen

Kiropraktor: Maria Halvorsen Skrevet

Hun er veldig dyktig, behagelig, faglig flink, behagelig (jaja ikke alltid), hun gir gode tips til øvelser som har vært til stor hjelp for meg. Jeg kommer absolutt å anbefale henne til alle jeg kjenner som trenger en kiropraktortime. Jeg kom til på dagen, og for meg var det viktig å komme til fort. Veldig hyggelig "jente".