Kiropraktorklinikk i Grimstad

Storgaten 90 4877 Grimstad

Siste vurderinger av Kiropraktorklinikk i Grimstad

Helbreder en👍

Kiropraktor: Damian Alexis Kieron King Skrevet

Damian vet hva han gjør, han har hjelpt meg mang en gang, koselig lun kar som kan sitt fag..takk for all hjelp, uvurderlig👍👍👍Mvh [Navn fjernet av moderator]

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Damian Alexis Kieron King Skrevet

Damian King gir gode råd, jobber fokusert og profesjonelt. Han er dedikert og flink i sitt arbeid. Jeg kan på det varmeste anbefale Damian King.

I gode hender

Kiropraktor: Damian Alexis Kieron King Skrevet

Kommer du til Damian King er du i de beste hender.
Han jobber konsentrert og utnytter minuttene godt.Gir gode råd om trening/utstyr og er behagelig på sin profesjonelle måte.

Kan bli bedre

Kiropraktor: Damian Alexis Kieron King Skrevet

Han kan forbedre humøret sitt. Jeg forstod reglen om at man ikke skal gå til person angrep men han er veldig lite blid denne mannen

Fantastisk kiropraktor

Kiropraktor: Lise Raven Lothe Skrevet

Lise er den eneste kiropraktoren jeg har vært hos, men jeg kan ikke tenke meg at det finnes noen bedre. Det føles så trygt å være hos henne, hun har en ufattelig kunnskap om kroppen og hvordan den fungerer, hva som kan være utfordringen din og hvordan det kan bli bedre, både ved hjelp fra henne og ved øvelser hun gir. Hun er også god til å forklare pasientene hvordan kroppen fungerer på en enkel måte, som inspirerer til å gjøre alt for at den blir bedre. I tillegge er hun virkelig hyggelig og omsorgsfull.