Ryenklinikken

Ryensvingen 3 0680 Oslo

Siste vurderinger av Ryenklinikken

Kjempe flink, omsorgsful, ansvarsful

Kiropraktor: Petter Øivind Melcher Skrevet

Selv om det er for to år siden jeg var pasient hos Petter M., tenker jeg ofte med stor takknemlighet på ham. I en rekke smerte kriser p.g.a. ryggen, som begynte for fire år siden, gav han meg først utmerket behandling men da situasjonen min begynte å bli mye verre bidro han til å finne løsninger. T.o.m. etter at jeg formelt ikke lenge var pasient hos ham, var han tilgjengelig og villig til å hjelpe med råd og andre assistanse. Da han fikk mistanker om at det må være alvorlige underliggende problemer med ryggen, tok han initiativ til å gi råd og finne fram til løsninger som min dengang fastlege ikke klarte i det hele tatt til å hjelpe med. Etter at MR-bildene viste det ikke var mye mer han kunne gjøre for meg, brydde han om min situasjon og fortsatt å hjelpe med råd og telefon til kirurger. Etter en mislykket første operasjon som førte til en situasjon for meg med fryktelig smerte og lammelse, holdt Petter kontakt, gav råd som ingen andre giddet å hjelpe med og ordnet viktige saker med kirurger. I en periode av ren desperasjon, var det han som alltid var villig til å ta en telefon eller svare på epost. Til slutt var det en omfattende operasjon ved Ullevål som trengtes for å forbedre situasjonen. Når man er blitt frisk er det lett til å glemme de som hjalp under krisetider. Hans innsats var slik at jeg husker og håper jeg fortsetter å huske i mange år framover. Han er en sjeldenhet som kombinerer topp faglig dyktighet med ytterst positive menneskelige egenskaper. Det er verdt reisen til Ryen for å få behandling hos ham. Det var også en første rangs fysioterapeut ved Ryenklinikk, som ikke lenge jobber der. I allmennhet fikk jeg et svært positivt inntrykk av Ryenklinikk.