Ryenklinikken

Ryensvingen 3 0680 Oslo

Siste vurderinger av Ryenklinikken

Trygg, erfaren.

Kiropraktor: Magnus Willanger Skrevet

Fikk akutt krystall syke og ringte tilfeldig hit. Fikk faktisk snakke med Magnus med en gang - tilfeldig. Beskrev problemet og han sytes det hørtes ut som krystall syke. Han hadde egentlig ikke time før dagen etter men tror han forstod alvoret og sa jeg kunne komme med en gang.

Var stresset da jeg kom men han roet meg ned og startet behandling. Ble bedre etter første behandling.

Anbefales! Han tar seg tid og ser deg.

Utrolig dyktig

Kiropraktor: Magnus Willanger Skrevet

Beste kiropraktoren 👍 utrolig hyggelig og pålitelig, behagelig og dyktig. Han har fått til å behandle ryggen min som ingen andre kiropraktorer har klart de siste 20 årene.

Magiske hender

Kiropraktor: Christina Ross Joelsen-Hatlehol Skrevet

Jeg kom til Christina med akutt ryggsmerter. Jeg var desperat, og bestilte time til den første ledig jeg så. Visste ikke hva jeg gikk til. Men dette er noe av det beste jeg har gjort for meg selv. Etter tre behandlinger var ryggsmertene borte. Anbefales på det varmeste. Utrolig at Christina ikke har fått kommentar enda. Hun fortjener en plass med fem stjerner.

Fantastisk hjelp

Kiropraktor: Petter Øivind Melcher Skrevet

Var hos han idag, for første gang, og ble tatt veldig godt imot.
Han var veldig flink til å forklare hele tiden, og selv om det var en lei diagnose å få,føler jeg meg veldig godt ivaretatt!
Tusen takk for det!
Han kan absolutt anbefales!

Bra kiropraktor

Kiropraktor: Magnus Willanger Skrevet

Vennlig, tar seg god tid. Setter seg inn i problemene dine, spør og er interessert. Masserer og varmer opp før han knekker. Har aldri følt at han stresser hverken på tid eller med behandlingen.
Behandler større områder enn der man har vondt, noe som er bra for alt henger sammen, men kunne brukt enda mere tid på selve problemområder som er vanskelig å få tak på.