Ryenklinikken

Ryensvingen 3 0680 Oslo

Siste vurderinger av Ryenklinikken

Magiske hender

Kiropraktor: Christina Ross Joelsen-Hatlehol Skrevet

Jeg kom til Christina med akutt ryggsmerter. Jeg var desperat, og bestilte time til den første ledig jeg så. Visste ikke hva jeg gikk til. Men dette er noe av det beste jeg har gjort for meg selv. Etter tre behandlinger var ryggsmertene borte. Anbefales på det varmeste. Utrolig at Christina ikke har fått kommentar enda. Hun fortjener en plass med fem stjerner.

Fantastisk hjelp

Kiropraktor: Petter Øivind Melcher Skrevet

Var hos han idag, for første gang, og ble tatt veldig godt imot.
Han var veldig flink til å forklare hele tiden, og selv om det var en lei diagnose å få,føler jeg meg veldig godt ivaretatt!
Tusen takk for det!
Han kan absolutt anbefales!

imøtekommende og kunnskapsrik

Kiropraktor: Thomas Kopreitan Skrevet

Byttet til thomas ifm mange års plager for 8 år siden. alltid fått god hjelp og han er imøtekommende. etter bytte til Thomas har besøkende blitt færre og færre og når en først er innom så løses det veldig raskt.

Bra kiropraktor

Kiropraktor: Magnus Willanger Skrevet

Vennlig, tar seg god tid. Setter seg inn i problemene dine, spør og er interessert. Masserer og varmer opp før han knekker. Har aldri følt at han stresser hverken på tid eller med behandlingen.
Behandler større områder enn der man har vondt, noe som er bra for alt henger sammen, men kunne brukt enda mere tid på selve problemområder som er vanskelig å få tak på.

Veldig dyktig kiropraktor!!

Kiropraktor: Thomas Kopreitan Skrevet

Jeg har hatt mange problemer med både rygg og nakke opp gjennom årene pga mange ulike påkjenninger, og jeg har gått til mange ulike behandlere. Thomas er en av de ytterst få som raskt og effektivt har fått meg tilbake på bena igjen. Veldig dyktig behandler og person!