Klinikk for Alle Bergen Sentrum

Telefonnummer979 23 000979 23 0 ...
Kaigaten 5 5015 Bergen

Siste vurderinger av Klinikk for Alle Bergen Sentrum

Helt ok behandler.

Kiropraktor: Christoffer Erik Skjold Skrevet

Han gir i liten grad øvelser til opptrening, noe som er nødvendig ved mange skader. Dette kan forbedres. Samtidig så følger han lite opp på hvordan det faktisk går med skaden, noe som også kan forbedres. Han er hyggelig og besitter mye kunnskap, men kunne med fordel forklart mer rundt problemene.

Det er ofte 10-15 min forsinkelse i venterommet, som er irriterende. Behandeler gir da heller ikke en beklagelse når dette forekommer.

Svært dyktig

Kiropraktor: Jan Bo Larsen Skrevet

Gikk hos han for noen år siden pga en kraftig krystallsyke.
I løpet av 6 behandlinger gikk jeg fra å være sengeliggende til å bli helt frisk. Helt fantastisk!

Best på balanse

Kiropraktor: Jan Bo Larsen Skrevet

Behandleren er eneste i Bergen (utenfor Haukeland) som har videobriller for undersøkelse av pasienter med krystallsyke og svimmelhetsproblematikk. Opplever ikke at han overbehandler pasientene eller videresender til andre på klinikken, tvert i mot. Han er hyggelig, varm, imøtekommende og dyktig.

Flink, men...

Kiropraktor: Jan Bo Larsen Skrevet

Larsen er en dyktig kiropraktor, som kan yte god akutthjelp, men han er dessverre tydelig opptatt av å "holde på kunder", samt skaffe kunder til sine fysioterapeut-kolleger. Dette er skuffende siden han klart er flink til å hjelpe når det trengs. Dette er et problem jeg har opplevd hos flere kiropraktorer. At når det blir snakk om anbefalinger mht fremtidig behandling så blir språket svært ullent og jeg opplever at kiropraktoren misbruker sin autoritet til å sikre seg "kunder" etter at behandlingen er over.