Klinikk For Alle Bergen

Kaigaten 5 5015 Bergen

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Bergen

Best på balanse

Kiropraktor: Jan Bo Larsen Skrevet

Behandleren er eneste i Bergen (utenfor Haukeland) som har videobriller for undersøkelse av pasienter med krystallsyke og svimmelhetsproblematikk. Opplever ikke at han overbehandler pasientene eller videresender til andre på klinikken, tvert i mot. Han er hyggelig, varm, imøtekommende og dyktig.

Flink, men...

Kiropraktor: Jan Bo Larsen Skrevet

Larsen er en dyktig kiropraktor, som kan yte god akutthjelp, men han er dessverre tydelig opptatt av å "holde på kunder", samt skaffe kunder til sine fysioterapeut-kolleger. Dette er skuffende siden han klart er flink til å hjelpe når det trengs. Dette er et problem jeg har opplevd hos flere kiropraktorer. At når det blir snakk om anbefalinger mht fremtidig behandling så blir språket svært ullent og jeg opplever at kiropraktoren misbruker sin autoritet til å sikre seg "kunder" etter at behandlingen er over.

Flink og sympatisk

Kiropraktor: Stein Tore Krey Skrevet

Har gått flere ganger til Krey pga problemer med ryggen og har fått god hjelp.
Han finner raskt ut hvor problemet sitter og hvordan dette kan løses. Er hyggelig og lett å prate med. Tar seg god tid ved konsultasjoner.
Får relativt raskt time hos Klinikk for alle, og kontorpersonalet er hyggelige og imøtekommende.

Han jobber på en veldig fysisk måte, og i starten opplevdes dette ubehagelig, men han er likevel skånsom. Prøver å unngå at behandlingen gir smerter.

Har gått til flere kiropraktorer før, og Krey er den flinkeste jeg har vært hos. Kommer til å gå tilbake til ham om jeg får mer ryggtrøbbel seinere.
Anbefales.