Kiropraktorklinikken Tromsø

Storgata 102 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Kiropraktorklinikken Tromsø

Anbefales.

Kiropraktor: Vidar Kristensen Skrevet

For litt over et år siden ble jeg i bilen min kraftig påkjørt bakfra. Etter det har nakken min vært et sant mareritt med mye smerter, hodepine, dårlig nattesøvn og konsentrasjonsvansker. Jeg har forsøkt mange typer tabletter og behandlingsformer, men følte ikke at noe hjalp vesentlig.
For en tid tilbake ble jeg tipset om Vidar av en kollega som hadde god erfaring med ham. Etter en del behandling hos ham følte jeg omsider at det var en som forsto mine plager og klarte å hjelpe meg. Jeg er blitt så mye bedre i løpet av behandlingene og er så takknemlig og førnøyd. I ettertid har jeg også erfart at det er flere i min omgangskrets som benytter seg av hans tjenester og verdsetter den hjelpen de får.
Jeg anbefaler ham derfor på det varmeste!

Trygg og innsiktsfull

Kiropraktor: Vidar Kristensen Skrevet

Har hatt et utall behandlinger over flere år, etter stadige problemer med rygg og nakke
Behandlingene har vært svært virkningsfulle, med økt livsglede og bevegelighet etterpå.
Spesielt nakke- og hodesmerter har vært plagsomme.
Oppløsning av muskler har hjulpet til et bedre liv.
Vil på det sterkeste anbefale denne kiropraktoren.
Anser han for å være meget imøtekommende, og lytter alltid på mine forklaringer på problemene.
Fremstår som meget profesjonell.

Bortkastet time

Kiropraktor: Vidar Kristensen Skrevet

Bestilte en førstegangskonsultasjon (30 min), pga svimmelhet/krystallsyke. Kristensen brukte 8- 10 minutter på krystallsyke-testen, sa at jeg ikke hadde det, og at svimmelheten måtte skyldes noe annet. Han hadde ingenting mer å tilby, sa han, og viste helt tydelig med kroppsspråket at jeg burde gå. Ble målløs, særlig da han likevel skulle ha full pris for timen. Synes det grenset til det uetiske. Anbefaler ikke denne kiropraktoren.

Dyktig, effektiv og usedvanlig trivelig

Kiropraktor: Pål Røkenes Skrevet

Svært dyktig i faget sitt og alltid hyggelig. Ingen andre har klart å løse ryggproblemene mine bedre enn han. Anbefales på det sterkeste!
Fin pris og hyggelig respesjonspersonell.

Fikk time fort og fikk god hjelp til vond nakke

Kiropraktor: Vidar Kristensen Skrevet

Har i mange år vert plaget med smerter i nakke som har gitt meg hovedpine mange ganger. Fikk super god hjelp og har det mye bedre nå.