Kiropraktorklinikken Tromsø

Storgata 102 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Kiropraktorklinikken Tromsø

Betryggende og effektiv

Kiropraktor: Pål Røkenes Skrevet

Det et veldig behagelig å ha han som behandler da han er veldig rolig, positiv i møte med pasienter, veldig trygg i jobben sin og kunnskapsrik. Han har også humør som er viktig når man møter noen som er i en sårbar situasjon. Kommer bestandig med gode råd og tips, og deler mye av sin erfaring. Han er veldig effektiv, men tar seg tid dersom det trengs.

Best!

Kiropraktor: Pål Røkenes Skrevet

Pål Røkenes er en utrolig flink og sympatisk behandler. Har gått til han over to perioder med prolaps, og allerede etter første behandling kjenner jeg forskjellen. Min reddende engel!

Anbefalelig

Kiropraktor: Vidar Kristensen Skrevet

Jeg har benyttet meg av Vidar sporadisk over flere år, både for nakke og ryggproblemer. Har alltid fått god hjelp. Tar seg tid til å lytte, undersøker og gir forklaring. Behandlingen føles trygg. Gir ofte råd til selvhjelp og egenøvelser. Rolig og hyggelig. Kan trygt anbefales.

Dyktig

Kiropraktor: Pål Røkenes Skrevet

Har sporadisk vært innom andre behandlere, men går alltid tilbake til Røkenes. Han er den som får muskelplagene mine til å forsvinne etter få behandlinger. Han er dessuten en svært hyggelig mann, og lett å kommunisere med.

Den dyktigste kiropraktoren jeg har prøvd

Kiropraktor: Pål Røkenes Skrevet

Etter mange år med muskel- og skjelettplager har jeg prøvd mange behandlere både i Tromsø og andre steder. Røkenes er både kunnskapsrik, dyktig og lett å kommunisere med.