Kiropraktorklinikken Tromsø

Storgata 102 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Kiropraktorklinikken Tromsø

Best!

Kiropraktor: Pål Røkenes Skrevet

Pål Røkenes er en utrolig flink og sympatisk behandler. Har gått til han over to perioder med prolaps, og allerede etter første behandling kjenner jeg forskjellen. Min reddende engel!

Anbefalelig

Kiropraktor: Vidar Kristensen Skrevet

Jeg har benyttet meg av Vidar sporadisk over flere år, både for nakke og ryggproblemer. Har alltid fått god hjelp. Tar seg tid til å lytte, undersøker og gir forklaring. Behandlingen føles trygg. Gir ofte råd til selvhjelp og egenøvelser. Rolig og hyggelig. Kan trygt anbefales.

Dyktig

Kiropraktor: Pål Røkenes Skrevet

Har sporadisk vært innom andre behandlere, men går alltid tilbake til Røkenes. Han er den som får muskelplagene mine til å forsvinne etter få behandlinger. Han er dessuten en svært hyggelig mann, og lett å kommunisere med.

Den dyktigste kiropraktoren jeg har prøvd

Kiropraktor: Pål Røkenes Skrevet

Etter mange år med muskel- og skjelettplager har jeg prøvd mange behandlere både i Tromsø og andre steder. Røkenes er både kunnskapsrik, dyktig og lett å kommunisere med.

Smertefull og meningsløs behandling

Kiropraktor: Vidar Kristensen Skrevet

har vært hos Kiropraktor Kristensen pga. ryggproblemer. På min andre behandling da jeg var på bedringens vei, fikk jeg påført så sterke smerter gjennom trykk på triggerpoints at min bedring ble tilbake satt til opprinnelig tilstand. Senere hos legen fikk jeg smertestillende som hjalp da.