Voss Kiropraktorkontor

Stallgata 10 5700 Voss

Siste vurderinger av Voss Kiropraktorkontor

Helt fantastisk

Kiropraktor: Jason Dee Shields Skrevet

Jason er en helt fantastisk kiropraktor og veldig professionel, han vet hva han gjør og er veldig hyggelig, lett å snakke med.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Kiropraktor: Jason Dee Shields Skrevet

Jason er en utrolig dyktig kiropraktor. Jeg har fått behandling både ved akutte tilfeller og ved belastning/behandling av skjevhet. Jeg fikk også tips og råd om forebyggende trening, Man føler seg trygg og ivaretatt som pasient hos Jason. Jeg anbefaler Jason på det varmeste.

Omsorgsfull og dyktig

Kiropraktor: Jason Dee Shields Skrevet

Jason er ein fantastisk dyktig kiropraktor som heilt klart veit kva han driv med. Han er ein profesjonell, omsorgsfull, imøtekommende og kunskapsrik kiropraktor som viser forståelse for kva ein går gjennom. Han er flink til og følge opp og kjem med gode tips og råd om kva ein bør gjera og ikkje gjera for og få best mulig resultat av behandlingen.
Klinikken har ein avslappande, atmosfære men profesjonell atmosfære.
Eg anbefaler på det sterkeste og gå til VossKiropraktor kontor.

Kunnskapsrik

Kiropraktor: Pål Kristian Lindseth Skrevet

Pål er umåtelig flink til å behandle alskens plager jeg har i rygg, skuldre og armer. Han tar seg tid til både å lytte og forklare, og er effektiv i behandlingsrommet. Verdt hver en krone!

omsorgsfull kunnskapsrik og imøtekommande

Kiropraktor: Jason Dee Shields Skrevet

Har fått ein tett og god akutt behandling av min nakkeprolaps. Har og tidligare fått behandling av Jason og Voss kiropraktorkontor som har vert svært god. Det har fått meg raskt tilbake i jobb og trening. Tusen takk for all hjelp.