Heimdal Kiropraktorsenter

Sivert Thonstads vei 11 7072 Heimdal

Siste vurderinger av Heimdal Kiropraktorsenter

Utførte mirakler

Kiropraktor: Jonas Mordal Dretvik Skrevet

Etter å ha gått med en forstuet / overtråkket ankel med store smerter, og knapt i stand til å gå mer enn 10-12 meter uten pause i over to måneder, gjorde Jonas meg smertefri med bare tre behandlinger. Der fastlegen bare tilbød en betennelsesdempende salve (ingen virkning på en slik skade), fjernet Jonas smertene og ga meg full førlighet tilbake etter kun noen få besøk.

Jonas var svært imøtekommende og jovial. Og forklarte hele tiden hva han skulle gjøre og hvorfor han gjorde det.

En kiropraktor som anbefales på det sterkeste.

Lite trygghet

Kiropraktor: Lars Jakob Sørelv Skrevet

Opplevde en som var mer opptatt av å prate selv enn å høre på pasienten. Pratet gjerne over halve tiden av timen før han begynte undersøkelsen/behandling.

Var heller ikke flink til å tilpasse behandlingsformen ut i fra mine skader. Gjorde det samme hver gang, noe som førte til at jeg ble verre. Ble først bra når jeg byttet kiropraktor.

Herrlig type som er flink og lydhør. Har masse kunnskap og setter ting i forbindelse ut fra var du forteller.

Flink i yrke sitt.
Blid og skaper en trygghet og ro.
Humor
Masse kunnskap innen faget og helse.
Lydhør ovenfor kunden sin.
Ivaretar kundene sine på best mulig måte.
Anbefaler han.

Trygg, trivelig, effektiv.

Kiropraktor: Lars Jakob Sørelv Skrevet

Gjør alt han kan for at behandlingen skal gå smidig. Har godt lune og er uhøytidelig. Det er god stemning og hjelpsomhet, også i resepsjonen.
Synd at lokalene er trange, og at WC og inngangen byr på vansker om man kommer med hjelpemidler.