NEMUS Trondheim

Telefonnummer73 52 22 4273 52 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjordgata 80 7010 Trondheim

Siste vurderinger av NEMUS Trondheim

Meget god behandler

Kiropraktor: Kim Krage Skrevet

Jeg gikk i mange år ved Øveråsklinikken og fikk god behandling for nakkesmerter. Jeg fortsatte hos Kim Krage da han kom inn i bildet, og jeg får alltid god behandling hos ham. Han setter seg godt inn i problematikken, forklarer godt og behandler på en skånsom måte. Sakte, men sikkert, får han nakken min smertefri når den på forhånd har stivnet og blitt smertefull. Jeg anbefaler gjerne denne behandlingsformen og denne kiropraktoren.

Samlebånd

Kiropraktor: Torben Øverås Skrevet

Timene er veldig korte. Selve behandlingen enda kortere, fordi mesteparten av timen går til småprat. Fikk ikke følelsen av at Øverås ønsket at jeg skulle bli bedre. Alltid for sen. Ventetiden er gjerne lengre enn selve timen.

Beste Kiropraktoren i Trondheim

Kiropraktor: Torben Øverås Skrevet

Jeg holder meg aktiv og i jobb nettopp fordi jeg har verdens beste kiropraktor som behandler kroppen min. Jeg har fibromyalgi, men etter at jeg begynte til behandling her har jeg mye mindre hodepine og mye mindre vondt i kroppen. Slik at jeg klarer båre jobb 100% og trening flere dager i uka.