Kilen Legesenter DA

Kilgata 9 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Kilen Legesenter DA

Tilstede, dyktig, interessert

Lege: Charlotte Kristine Olsen Skrevet

Legen bryr seg som om du var «en hun står nær». Gjør grundig vurdering og tar gode grep - uten å gamble på «dette vil sikkert gå over» (selv om det i blant er riktig vurdering det også:-). I tillegg krydres dette med generelt blidt, behagelig og positivt vesen. Anbefales! …Så lenge jeg ikke mister ‘plassen’. 😊🩺

Flink lege

Lege: Charlotte Kristine Olsen Skrevet

Charlotte tar deg imot med et smil og tar seg god tid med pasienten. Hun er lyttende og løsningsorientert. Føler meg trygg og godt ivaretatt, hun kan gjerne ringe deg sent om kvelden for oppfølging av feks. blodprøver.
Anbefales på det varmeste.

Meget dyktig lege

Lege: Charlotte Kristine Olsen Skrevet

Jeg tok kontakt, og fikk denne lyttende og forståelsesfulle legen,selv hadde jeg mistanke om krystalksyke, dette tok hun på alvor og undersøke konstaterte også det samt gjorde noen øvelser som helbredet hele greia i løpet av en dag. Et humør og en følelse av å være sett, hørt og velkommen. Ikke bare det avsluttningsvis ble jeg informert om at hvis da var noe var det bare å ta kontakt, det sier sitt om hvor flink hun er i jobben sin,kan anbefales på det sterkeste.

Drømmelegen

Lege: Charlotte Kristine Olsen Skrevet

Dette er drømmelegen. Hun er hyggelig og hører etter på hva du har å si. Hun er dyktig i faget sitt, slev om henne er ny utdannet så virker det som at henne har vært i game lenge. Hun smiler alltid og jeg føler meg så tygg rundt henne. Man merker at hun vil det beste for deg og at vi sammen skal finne en løsning.
Anbefaler denne legen til alle!!

Dreven type

Lege: Even Askeland Skrevet

Dr. Even er veldig dreven. Han tok seg god tid og lyttet når jeg snakket, og var veldig tålmodig. Dreven type.