ATLAS medica

Trygg og seriøs

Lege: Michael Tomala Skrevet

Veldig fornøyd.
Seriøs, hyggelig, forståelsesfull.
Gjorde det han skulle uten noe unødvendig tull.

Rolig og lyttende

Lege: Michael Tomala Skrevet

Utrolig rolig, behagelig. Følte han virkelig lyttet til meg og mine problemer. Anbefaler denne gynekologen til alle :)

Veldig Imponert! Anbefaler STERKT!!!

Kiropraktor: Gustav Bertil Sellergren Skrevet

Aldri vært hos Kiropraktor før og må si jeg var litt skeptisk siden jeg har hørt at noen Kiropraktorer er sånn at de gjerne vill ha deg kommende tilbake over lang tid etc.

Han her tok en titt på ryggen min ved speilet og viste meg noe jeg viste at venstre beinet mitt var lengre en høyre beinet, og noe jeg ikke var klar over, at dette kom av hofta mi var skeiv, ene høfta var høyere en den andre noe som også resulterte i at skuldrene mine ikke var i nøyaktig samme høyde etc, slappa av i 15 min på benken hans med akupunktur nåler i ørene mens vi snakka om musikk/sommer og sol.
Han var flink og få meg avslappa så gjorde han noen små justeringer som var lett som ingenting for han og vipps så var hoftene rette, beina like lange og skuldrene i lik høyde!

Og mesteparten av Lumbago/hexeskudd smertene mine var borte, Han fiksa meg uten problem, føler meg som et nytt menneske og virka ikke som at var noe behov for og komme tilbake igjen, han fiksa meg opp skikkelig!

Han var meget proffesjonel og dyktig!