SKAR kiropraktorsenter

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Østre Totenveg 107 2816 Gjøvik

Om vurderingene

Siste vurderinger av SKAR kiropraktorsenter

Veldig dyktig og topp service

Kiropraktor: Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad Skrevet

Jeg var i beita når jeg fikk en skikkelig låsning på en lørdag og jeg ringte alle nummerene jeg fant, Tor Joakim var den eneste som svarte og han ga meg behandling samme dag. Utrolig god service. Jeg følte at han undersøkte nøye og forklarte godt, og jeg skal si behandlingen var effektiv. Jeg kom inn som en krok og gikk ut som en 20 åring. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, både service og behandling i toppklasse. Skikkelig blid og hyggelig kar også, har anbefalt Tor Joakim og Skar Kiropraktor til alle jeg kjenner.

Mangler kunnskap

Kiropraktor: Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad Skrevet

Etter flere besøk følte jeg ingen bedring i tilstanden min. Jeg hadde også negative bivirkninger av enkelte behandlinger. Jeg hadde håpet på en mer omfattende og effektiv tilnærming til mine helseproblemer.

Skuffende opplevelse

Kiropraktor: Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad Skrevet

Først og fremst, jeg har følt meg utilstrekkelig informert om behandlingsmetodene og deres hensikt under mine konsultasjoner. Dette har skapt usikkerhet og begrenset min tillit til behandlingen. Videre har jeg opplevd en mangel på personlig tilnærming og empati under behandlingene. For meg er det avgjørende å føle meg hørt, forstått og ivaretatt som pasient. Resultatene av behandlingen har heller ikke vært tilfredsstillende, da jeg ikke har opplevd den forventede forbedringen av mine symptomer. Det har ført til frustrasjon og tvil om veien videre.

Veldig fornøyd anbefales

Kiropraktor: Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad Skrevet

Jeg har fått behandling av, Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad i mange år og er veldig fornøyd. Veldig god behandling og service. Har økt livskvaliteten min gjennom behandling. Og alltid ålreit og snakke med. Så anbefaler til alle som trenger hjelp.

Anbefales

Kiropraktor: Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad Skrevet

Jeg får ikke fullrost Bjørnstad nok, aldri opplevd maken til service. Ryggen låste seg fullstendig etter snømåking og jeg måtte støttes inn på kontoret hans. Jeg ble umiddelbart bedre og etter to behandlinger til så var jeg god som ny. Helt utrolig. Alt i alt en utrolig positiv opplevelse. Jeg fikk time på dagen, kontoret var lett å finne, parkering rett utafor døra, sjeldent hyggelig mann. Han tok seg tid og ga meg også øvelser og tips om hva jeg kan gjøre selv. Anbefales på det varmeste!