SKAR kiropraktorsenter

Østre Totenveg 107 2816 Gjøvik

Siste vurderinger av SKAR kiropraktorsenter

Veldig fornøyd

Kiropraktor: Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad Skrevet

Alltid hyggelig og blid. Tar pasienten på alvor. Er god på det han driver med. Anbefales. Får alltid time på dagen, eller endret uten problemer.

Genialt, God i faget, erfaren, hyggelig og positiv!

Kiropraktor: Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad Skrevet

Annbefaler behandleren på det sterkeste! veldig i møtekommende, hjelper til og kan faget kjempe bra!, har vært hos dette kiropraktorsenteret i mange år nå og kommer til å være der i flere år fremmover! Annbefales på det sterkeste! Behandlingen går fort og effektivt med gode resultater!.

Den beste kiropraktoren i Gjøvik omerådet

Kiropraktor: Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad Skrevet

Jeg kan anbefale Tor Joachim på det varmeste. Jeg har vært plaget med ryggen min i flere år og jeg har prøvd alle kiropraktorne som er i Gjøvik og omerådet rundt, men det er ingen andre steder jeg har fått så god hjelp som her. Tor Joachim tar seg tid til å høre på deg og det er det ikke alle som er like flinke til etter min erfaring. Veldig blid og hyggelig og har tydelig stor kunnskap om faget sitt. Han undersøker skikkelig og forklarer godt syntes jeg. Jeg har også fått mye øvelser og "hjemmelekser" som han kaller det, har hjulpet meg mye.
Har anbefalt Tor Joachim til mange venner og kolleger og de er kjempe fornøyde. Kommer aldri til å bytte kiropraktor

En dyktig og hyggelig fagperson!

Kiropraktor: Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad Skrevet

Fikk time raskt, ble møtt på en veldig hyggelig måte! Tor- Joachim Bjørnstad stilte mange og gode spørsmål, undersøkte nøye mens han forklarte veldig godt hvorfor han gjorde det han gjorde. Rask til å bestille MR ved mistanke om prolaps, ga gode råd for fysisk aktivitet som kan gjøres med de plagene jeg har. Jeg har god greie på rygg etter å ha hatt problemer siden 80-tallet, og kan derfor sammenligne ham med andre behandlere. Han er faglig dyktig! Dette er en kiropraktor som anbefales på det varmeste!

Kjempe dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad Skrevet

Jeg har flere ganger fått veldig god hjelp av Tor Joakim. Han er veldig dyktig på det han driver med å jeg får alltid rask og god hjelp med ryggen min som har hatt en tendens til å låse seg etter jeg var involvert i en ulykke for noen år siden. Proffesjonell og kjempe hyggelig kiropraktor. Han har gitt meg øvelser jeg skal jobbe med hjemme og dette har også hjelpet meg mye. Jeg har anbefalt han til mange av mine venner som også har dårlig rygg.