Kiropraktorsenteret Vennesla

Vigeland Brugsvei 21 4700 Vennesla

Siste vurderinger av Kiropraktorsenteret Vennesla

Verdens beste og hyggeligste kiropraktor!

Kiropraktor: Magnus Iversønn Stadheim Skrevet

Tar seg god tid til deg, er rimelig, og klarer å fikse deg kjapt. 70 prosent mykere etter en gang bare, noe jeg merket veldig bra selv også.
Trykkbølgebehandling pågår nå, sykt vondt når han treffer der han skal, men er jo sånn man blir bedre.
Veldig hyggelig mann som forklarer til deg hva som er galt, og hva man kan gjøre for å bli bedre.

Dyktig og serviceinnstilt.

Kiropraktor: Magnus Iversønn Stadheim Skrevet

Magnus er en lun og imøtekommende som person. Han ser deg som person og menneske, og fremstår systematisk i sin måte å jobbe på.
Informerer gladelig, lettfattelig og faglig, hva han gjør og hvorfor han gjør det. Uttaler også å ha som mål å fikse det du sliter med, og ikke ha deg som fast abonnent til evig tid.
At han har en røntgenmaskin ved klinikken forenkler også mye, ettersom man får svar der og da.
Klinikken har også heis, og er lett å komme til om man skulle være bevegelseshemmet.

Veldig faglig dyktig og snill kiropraktor!

Kiropraktor: Magnus Iversønn Stadheim Skrevet

Har hatt gjentakende problemer med både nakke/rygg og vært hos mange kiropraktorer på Sørlandet uten at det har hjulpet noe særlig. Etter noen behandlinger hos Magnus var det akkurat som en helt ny verden og jeg føler meg MYE bedre nå enn noen gang før!!
Magnus er veldig profesjonell, faglig dyktig og utrolig snill å snakke med, han tar seg tid til å høre på problemene dine og er genuint interessert i å hjelpe deg!
Kommer aldri til å bytte kiropraktor nå som jeg har funnet Magnus!

Jeg anbefaler han på det sterkeste!

Beste kiropraktor på Sørlandet!

Kiropraktor: Magnus Iversønn Stadheim Skrevet

Fikk problemer med nakken min. Bestilte time hos Magnus i Vennesla. Han tok røntgen og fikset nakken min uten problemer. Flott klinikk hyggelig fyr som har tid å snakke med pasienten sin. Anbefales absolutt!

Sørlandets beste kiropraktor

Kiropraktor: Magnus Iversønn Stadheim Skrevet

Jeg har vært hos mange kiropraktorer tidligere, men Magnus er den eneste som har fått meg helt bra i nakken.