Vollaklinikken Lillestrøm

Depotgata 20 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Vollaklinikken Lillestrøm

Reparasjon av ryggskade

Kiropraktor: Lasse Håkonsen Skrevet

Veldig god oppfølging av ryggproblemer. Har fått mange individuelt tilpassede øvelser, etter en ryggskade. Etter ukentlig fast treningsdag så har jeg fått tilbake muligheter til å fullt ut være med på andre aktiviteter som gir meg glede i hverdagen. Anbefaler Lasse og Vollaklinikken på det beste!

Excellent service from sport injuries to post concussion recovery

Kiropraktor: Jamie Russell Coyne-Stacey Skrevet

Jamie has been my «Go to» kiropractor since 2020 and will continue to see him and recommend his services to anyone in need. From sports injuries to the long recovery after a concussion, his support and guidance was crucial when my GP didn’t seem to know what to do. I totally trust Jamie and his knowledge and I followed his advice every time. He pays attention and actually cares about his patients.

Kjempefornøyd

Kiropraktor: Jamie Russell Coyne-Stacey Skrevet

Veldig fornøyd med klinikken og Jamie Russel Coyne-Stacey. Dyktig og seriøs i faget sitt, god til å se helheten. Kommer også alltid med råd og trenings-øvelser jeg kan gjøre selv. En kiropraktor jeg stoler fullt og helt på!

Profesjonell og dyktig

Kiropraktor: Jamie Russell Coyne-Stacey Skrevet

Har hatt problemer med korsryggen i lang tid. Etter å ha vært hos Jamie har jeg fått svar på hva problemet er, årsaker, forståelse for hvordan dette påvirker resten av kroppen, behandling med positive resultater og tiltak jeg kan gjøre for å bli bedre. Kan anbefale Jamie dersom man har plager/problemer med korsryggen.

Flink og seriøs!!

Kiropraktor: Jamie Russell Coyne-Stacey Skrevet

Alltid hjelp å få hos Jamie. Jeg føler med trygg, sett og hørt av han. Veldig flink i sitt fag. Seriøs. Og trygt at han melder videre til fastlege om det er noe spesielt.