Moloklinikken

Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Moloklinikken

Lun,varm og trygg type og komme til.

Lege: Even Holt Skrevet

Har vært hos Even i flere år nå.Opplever ham som SÅ seriøs og lyttende. Har alltid tid til MEG, forklarer og kommer med råd om jeg spør om det. Jeg føler meg i de beste hender når jeg er hos ham. En hjertespesialist som jeg absolutt kan anbefale,inkluderende og empatisk. :)

Norges beste lege?

Lege: Peder Sandvold Olsen Skrevet

En helt utrolig flink lege og hyggelig person. Tviler på det finnes andre leger i Norge med mer kunnskap innen mage/tarm. sjeldent man treffer på en lege som tar seg like god til pasienten og er så ærlig som dr Olsen. Han er åpen og ærlig om sin kunnskap, og opptrer svært profesjonelt. Har vært på behandling hos han flere ganger, og flere samtaler over telefon. Han lytter og kommer med gode råd, men er også ærlig om det er ting han ikke vet eller utenfor sitt kunnskapsfelt, dette er sjeldent man opplever med leger og spesialister da de ofte "ror seg rundt" spørsmålet eller problemstillingen din. Har vært i kontakt med titalls leger på Aleris, Volvat, sykehus, og andre private klinikker både innenfor gastro, mitt tips- oppsøk dr Olsen om du har utfordirnger med tarm og ibs. i tillegg er Moloklikken helt fantastisk på service, og alle ansatte er hyggelig og serviceinnstilt, så har sparer man mye energi enn å forholde seg til et sykehus.

Her kan du føle deg trygg og ivaretatt

Lege: Even Holt Skrevet

Han oppdaget mitt potensielle hjerteproblem svært tidlig. Fulgte meg godt opp gjennom flere år, og fikk meg inn for hjertekirurgi når det ble påkrevd. God samtalepartner gjennom prosessen, og førsteklasses oppfølging i rehabiliteringsperioden.

Totalt uinteressert og stresset lege

Lege: Even Holt Skrevet

Fikk ikkje svar på mine spørsmål og heller ikkje sjekka blodårene på halsen som eg bad om

Svært misfornøyd og bortkasta energi for meg som er syk da eg nå må gå privat i tillegg for å få svar på det med evt tette årer.

Dårlig forklaring og stressa og er svært skuffa over denne legen.

Har tidligere for noen år tilbake vært på Moloklinikken hos en annen lege så dette var svært skuffende så vil ikke anbefale denne legen.

Trygg, jordnær og fremadrettet spesialist!

Lege: Peder Sandvold Olsen Skrevet

Peder Sandvold Olsen er fantastisk. Her trenger man ikke å veie sine ord i frukt av å bli misforstått. Endelig en lege som kan mage og tarm og er opptatt av å tilføre pasienten et løft.
Jeg hadde min utredning her i sommer, tok gastro- og koloskopi og fekaltransplantasjon til slutt. Jeg ble i tillegg henvist til en dyktig allergolog.

Peder er svært kunnskapsrik i tillegg til at han oppdaterer seg faglig.
Han er ganske unik i sitt felt, og hans kompetanse og væremåte gir mye trygghet og verdi.

Jeg anbefaler varmt Moloklinikken og Peder Sandvold Olsen.