Moloklinikken

• Indremedisiner og lungespesialist

Siste vurderinger av Moloklinikken

Sympatisk og saklig.

Lege: Even Holt Skrevet

Imøtekommende. Veldig flink til å forklareog beskrive problemstillinger. Lyttende. Høflig. Glimt av humor-viktig!

Faglig dyktig og engasjert spesialist

Lege: Knut Vegard Skrevet

Han var min tredje spesialist og den første som stilte korrekt diagnose. De to første kom ikke i nærheten.
Jeg opplever ham som engasjert, dyktig, grundig og kan anbefale ham varmt for lungerelaterte sykdommer.

Riktignok så er Molosenteret ikke så tilgjengelig på telefon som mange skulle ønske, dette handler mye om hvordan man kommuniserer. De har alltid respondert raskt til meg på sms, jeg har også kunnet laste opp dokumentasjon og spørsmål direkte inn til legen via Internett.

Jeg opplever stor profesjonalitet og imøtekommenhet fra alle ansatte jeg har vært i kontakt med.

Meget dyktig.

Lege: Even Holt Skrevet

Jeg får en god og trygg oppfølging. Opplever en individuell behandling og grundig informasjon. Enkelt å henvende seg til ved evt. spørsmål. Meget flink lege !

Frøydis Olafsen er en fantastisk lege!

Lege: Frøydis Olafsen Skrevet

Frøydis er kunnskapsrik, rolig, imøtekommende, forståelsesfull og hyggelig. Gir gode råd og flink til å kommunisere med både foreldre og våre barn på hhv 3, 5 og 9 år. Ser hele pasienten og mulighetene - ikke bare en diagnose.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Even Holt Skrevet

Jeg ble hastehenvist pga. hjerteflimmer og fikk super service, flott oppfølging og henvisning til Vardeklinikken i Danmark.
I løpet av veldig kort tid hadde jeg fått behandling i Danmark. Dette var meget vellykket og går nå til årlig kontroll Hos Even Holt og opplever behandlingen og oppfølgingen som trygg og seriøs.