Moloklinikken

Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Moloklinikken

Solid!

Lege: Kristinn Eiriksson Skrevet

Var nylig til coloskopi hos Eiriksson, etter å slitt med fordøyelsesplager og frykt for mer alvorlige årsaker. Selve undersøkelsen var jeg ikke redd for, men jeg var likevel på grensen til nervevrak av tanken på alvorlig sykdom. Både Eiriksson og assisterende sykepleier klarte likevel å skape en atmosfære som fikk meg til å slappe av. Det var hele veien en god dialog rundt hva som ble gjort, og jeg fikk utfyllende svar på det jeg hadde av spørsmål. Han hadde tydelig brede kunnskaper. Synd han ikke har refusjonsavkalle, men jeg angrer likevel ikke at jeg valgte å grave dypt i lommeboka akkurat denne gangen.

Even Holt har både dybde- og overblikk

Lege: Even Holt Skrevet

Doktor Even Holt er både rask på lappen og kjapp i replikken - i positiv forstand! Fordi jeg kjenner meg igjen i hans "lynne" vet jeg hvordan han skal takles, og får derfor den beste service deretter.

Jeg er trygg på at han vet best, og jeg er evig takknemlig for at "han holder meg frisk", slik at jeg kan fortsette å gå mine skirenn på tross av at jeg er abladert for hjerteflimmer!

Very professional

Lege: Knut Vegard Skrevet

Thorough check up. Very informative, went out of his way to diagnose issues. Given me correct medication. Was able to contact him out of office hours very easily and he replied quickly.

Forhastet og lite interessert

Lege: Even Holt Skrevet

Legen gjorde det meget tydelig at han ikke var interessert i å høre på mine beskrivelser av problematikken, og avbrøt meg så fort jeg forsøkte å fortelle noe. Han brukte knappe to minutter etter undersøkelsen på å informere om resultatene. Jeg følte meg veldig lite ivaretatt.

Ekstremt dyktig og hyggelig lege

Lege: Peder Sandvold Olsen Skrevet

Utelukkende gode erfaringer med dr Olsen. Ekstremt faglig dyktig, super hyggelig og imøtekommende. Varm og forstående, og man føler seg tatt seriøst og hjulpet. Vært på Moloklinikken for FMT for Cfs/Me/IBS. Dr Olsen er uten tvil en av de mest hjelpsomme og profesjonelle legene jeg har møtt etter grundig utredning både privat og offentlig. Generelt utrolig god service fra hele teamet, både ved oppmøte og på tlf. Anbefales til alle som trenger hjelp med mage/tarm/ivs etc