Moloklinikken

Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Moloklinikken

Trygg, varm og faglig dyktig

Lege: Peder Sandvold Olsen Skrevet

Peder er fantastisk, han ser deg og lytter til det du sier. Han tar deg seriøst. Han er ekte, hel ved. Du føler deg trygg som hans pasient. Det er en gjensidig tillit. Han er ærlig, noe jeg verdsetter høyt. Kan absolutt anbefale Peder. Tipp topp, tommel opp

Meget dyktig og hyggelig lege.

Lege: Peder Sandvold Olsen Skrevet

Etter nesten ett år frem og tilbake hos andre leger og «eksperter» kom jeg hit til Moloklinikken og Peder Sandvoll Olsen.
Etter både Gastroskopi og Koloskopi undersøkelse fant han årsaken til magesmertene mine.
Meget hyggelig fyr og team som hadde tid å lytte til problemene mine og ikke minst forklare ordentlig om mage/tarm funksjon etc.
Undersøkelsen foregikk uten smerter og forklaring underveis.
Kort ventetid, anbefales på det sterkeste 👍🏼

Fornøyd pasient

Lege: Peder Sandvold Olsen Skrevet

Fikk en grundig gjennomgang av mine mageproblemer hos Peder. Sympatisk og hyggelig, faglig i toppsjiktet og oppriktig interessert i å hjelpe - uten å overbehandle (og jeg var der i privat regi). Så jeg vil absolutt anbefale Peder for en second opinion hvis du har vært et annet sted og kanskje ikke kom helt i mål med behandling. Time omtrent på dagen.

Lidenskapelig kompetanse

Lege: Knut Vegard Skrevet

Knut er en av de som virkelig interesserer seg for det han gjør hver eneste dag, og da tenker jeg både på det medisinske og sine pasienter.

Han er trygg, rolig og god til å formidle, noe som ga meg som pasient en presis diagnose og mye kunnskap om hvordan jeg best kan takle utfordringene.

Det tok noe tid å få time, men det må være påregnelig at leger blir etterspurt når de leverer god hjelp til sine pasienter.

I tillegg vil jeg nevne at samspillet mellom legen og øvrig helsepersonell på klinikken var veldig bra.

Jeg vil ikke nøle med å kontakte Knut dersom jeg i fremtiden har behov for mer bistand.

Misfornøyd

Lege: Knut Vegard Skrevet

Har et uklart lungeproblem med store ubehag og jeg er en ikke røyker. Dette er noe som har forverret seg de siste årene. Som jeg vet og forklarte er dette ikke astma første møte vi hadde. Jeg ble likevel utredet for Astma. Resultatet var som forventet ikke astma og ikke kandidat for astma medisin. Prøvde å få svar på hva neste steg var og hva i så fall man kunne prøve ut, eller om han kunne anbefalinger noen andre. Dette er lunge smerter som bare blir verre. Han begynte så å se på klokka flere ganger og sa at vi har gjort de testene vi gjør her på klinikken. Han er tros alt en lungespesialist! Det var ikke mulig å gjøre prøve noen andre alternativer som kanskje kunne hjelpe. Svare var var bare lykke til!
Fint og avslutte det hele med en egen andel på 590kr
Grunnen til at jeg syntes dette var en bra service bar pga helse personellet/sykepleierne som utførte testene. Jeg anbefaler over hode ikke Knut Vegard