Moloklinikken

Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Moloklinikken

Frøydis Olafsen er en fantastisk lege!

Lege: Frøydis Olafsen Skrevet

Frøydis er kunnskapsrik, rolig, imøtekommende, forståelsesfull og hyggelig. Gir gode råd og flink til å kommunisere med både foreldre og våre barn på hhv 3, 5 og 9 år. Ser hele pasienten og mulighetene - ikke bare en diagnose.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Even Holt Skrevet

Jeg ble hastehenvist pga. hjerteflimmer og fikk super service, flott oppfølging og henvisning til Vardeklinikken i Danmark.
I løpet av veldig kort tid hadde jeg fått behandling i Danmark. Dette var meget vellykket og går nå til årlig kontroll Hos Even Holt og opplever behandlingen og oppfølgingen som trygg og seriøs.

Respektløs dårlig tilgjengelig pr.telefon

Lege: Knut Vegard Skrevet

Som lege er jeg klar over betydningen av tilgjengelighet for pasienter. Man henvises med forventning om normal tilgjengelighet. Med 45min ventetid og automatisk telefonsvarer som formidler beskjed om at man starter som nr. 4 i køen, er uakseptabelt.
Om personalet legger røret fra seg og gjør andre ting vites ikke , men forsvarlig tilgjengelighet er det uansett ikke. Det hjelper ikke med dyktige medarbeidere dersom førstelinjen etterlater et respektløst inntrykk. De ansvarlige anbefales omgående å endre rutinene. I mellomtiden finner jeg et annet sted for lungeutredning.

Flink, men utilgjengelig

Lege: Knut Vegard Skrevet

Dyktig lege, men helt umulig å komme i kontakt med. Går ikke å ringe lenger og får ikke svar på meldinger. Spurte om det var mulig å få flyttet en time litt tidligere. Da ble timen flytter hele 4 måneder senere.

Kunnskapsrik, kyndig og grundig.

Lege: Even Holt Skrevet

Har hatt diagnosen atrieflimmer gjennom mange år før jeg var så heldig å komme til Even Holt. Etter grundige undersøkelser og oppfølginger fra Even Holts side, ble jeg abladert ved Rikshospitalet i september 2016.
Nå, et år etterpå, har jeg kunnet seponere hjertepillene som jeg hadde brukt gjennom lengre tid.
En deilig følelse endelig å være flimmerfri!
Og om et års tid til kan jeg høyst sannsynlig også seponere Xarelto (blodfortynnende medisin).
Even Holt er alltid imøtekommende, og jeg er ham evig takknemlig. Jeg kan anbefale han og hans team på Moloklinikken på det varmeste.