Moloklinikken

Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Moloklinikken

Kan ikke være særlig seriøst - 8 mnd. ventetid

Lege: Even Holt Skrevet

Det tok nesten 1 måned fra fastlegen sendte rekvisisjon, til jeg fikk brev om time til undersøkelse.

Og i brevet sto det at jeg skulle undersøkes 7 måneder senere.

Altså en ventetid på ca. 8 måneder fra fastlegen mente jeg absolutt burde vurderes av en spesialist, til jeg fikk undersøkelsestime.

Har man problemer med hjertet som bør undersøkes av spesialist er ikke en så lang ventetid særlig tillitsvekkende.

Alt er flott

Lege: Frøydis Olafsen Skrevet

Alt er flott med denne barnelegen. Kunnskapsrik, hyggelig, tar foreldrene på alvor. Her er det ikke noe negativt å si i det hele tatt. Topp barnelege!

Tilstede for pasienten og byr på seg selv.

Lege: Even Holt Skrevet

Molonklinikken på Fornebu har særdeles vennlige og tilstedeværende ansatte i møte med pasienten.

Jeg ble ikke bare grundig undersøkt,men
fikk i tillegg følge med på selve undersøkelsen.

Dr.Holt forklarte grundig hver måling .
Språkbruken er pasientvennlig og fargerik og han er i dialog med folk og forsikrer seg om at alt er forstått.
Anbefaler både Dr. Vegard og Dr.Holt til deg som ønsker kunnskapsrike og hyggelige leger.:)

Hon tar tid till pasienten

Lege: Frøydis Olafsen Skrevet

Vi är väldigt glada att hon följer vår son, lyssnar hjärtligt och är där för att hjälpa oss. Hon har hjälpt oss massa när många inte var klara över vad problemet var.
Fina lokaler med möjlighet till lek. Det är inte svårt att vänta på sin tur där.

Tillitvekkende og grundig

Lege: Even Holt Skrevet

Etter tidligere kreftbehandlinger med tøffe strålebehandlinger og cellegiftkurer har jeg nå kommet i en risikogruppe for "senskader", spesielt med tanke på hjertet.

Jeg fikk henvisning til Moloklinikken. Fikk time 3 måneder senere. Sendte dem en mail om at jeg gjerne ville ta en avbestilt time. 3 dager senere kom jeg til da jeg kunne stille på 4 timers varsel.

Gjennomførte sykkeltest. Var deretter inne på kontoret hos Even Holt som forsikret seg om at han hadde forstått "problemstillingen", og viste meg at han hadde grundig kunnskap om denne. Han forklarte resultatet av belastningstesten, og gjennomførte deretter ultralyd av hjertet, samt ultralyd av halsen.

Jeg følte at vi kommuniserte veldig godt, og han viste at han tok mine bekymringer på alvor. Han virket også godt kjent med senskadeproblematikk (noe jeg tidligere har opplevd at fastleger og spesialister ikke har vært).

Jeg følte meg veldig glad og beroliget etter undersøkelsen, som jeg oppfattet som grundig.Han satte meg også opp til kontroll om 2 år, uten at jeg spesifikt måtte be om dette.