Moloklinikken

Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Moloklinikken

Tillitvekkende og grundig

Lege: Even Holt Skrevet

Etter tidligere kreftbehandlinger med tøffe strålebehandlinger og cellegiftkurer har jeg nå kommet i en risikogruppe for "senskader", spesielt med tanke på hjertet.

Jeg fikk henvisning til Moloklinikken. Fikk time 3 måneder senere. Sendte dem en mail om at jeg gjerne ville ta en avbestilt time. 3 dager senere kom jeg til da jeg kunne stille på 4 timers varsel.

Gjennomførte sykkeltest. Var deretter inne på kontoret hos Even Holt som forsikret seg om at han hadde forstått "problemstillingen", og viste meg at han hadde grundig kunnskap om denne. Han forklarte resultatet av belastningstesten, og gjennomførte deretter ultralyd av hjertet, samt ultralyd av halsen.

Jeg følte at vi kommuniserte veldig godt, og han viste at han tok mine bekymringer på alvor. Han virket også godt kjent med senskadeproblematikk (noe jeg tidligere har opplevd at fastleger og spesialister ikke har vært).

Jeg følte meg veldig glad og beroliget etter undersøkelsen, som jeg oppfattet som grundig.Han satte meg også opp til kontroll om 2 år, uten at jeg spesifikt måtte be om dette.

Lege: Knut Vegard Skrevet

Lege som tar seg god tid, og følger godt opp.
Jeg er det ofte siden jeg tar vaksine mot pollen, og han kommer alltid innom å sjekker at hvordan det har gått siden sist.

Lege: Frøydis Olafsen Skrevet

Går fast hos Frøydis med min datter på 2 år som har astma plager.
Får gode råd og veileding, og tar seg alltid god tid.

Lege: Frøydis Olafsen Skrevet

Vi går til Frøydis med vår sønn med astma. Vi er fornøyde med behandlingen han har fått så langt, men kan føle at hun har litt dårlig tid og at vi gjerne skulle hatt litt mer forklaring og litt mer forståelse for sykdommen og veien videre.

Dyktig og flink lege

Lege: Frøydis Olafsen Skrevet

Dr. Olafsen er en hyggelig og dyktig lege som tar barnets plager på alvor og utreder grundig. Vårt barn har infeksjonsutløst/vinter-astma og får god oppfølging og veiledning fra Moloklinikken.