Ullevål Kirorpaktorklinikk

Kirkeveien 166 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kirorpaktorklinikk

Veldig hyggelig og flink kiropraktor

Kiropraktor: Christine Grevle Iveland Skrevet

Christine er god i jobben sin! Hun vet hva hun gjør og jeg kan stole på at ryggen min er bedre etter å ha vært hos henne. I tillegg er hun hyggelig og behagelig å være hos.

Bred kompetanse, og god oppfølging!

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Som toppidrettsutøver er man avhengig av at kroppen til enhver tid fungerer, og det er gjerne de små tingene som utgjør de store forskjellene.

Med Alex sin brede kompetanse, og nedslagsfelt, har rehabiliteringstiden gått betraktelig ned. Kombinasjon av sportskiropraktikk, oppfølging rundt øvelser/egentrening, og å gi pasienten en forståelse av problemet bak skaden, er veldig bra!

Raskt, vennlig og effektivt

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Dette skriver jeg for å berømme kiropraktor Alexander Peter Horne.
Etter to dager med svimle opplevelser, spesielt i horisontal posisjon ved snuing i sengen,
fikk jeg en mistanke om krystallsyken.
Jeg ringte min fastlege og fikk time senere samme dag.
Gjennom litt søken på internett fant jeg info om krystallsyken og kom samtidig over hjemmesiden til Ullevål Kiropraktorklinikk med en link på deres forside om behandling av nettopp krystallsyken. En telefon dit der jeg treffer på Alexander Horne, for deretter å sitte på hans behandlingsrom 45 minutter senere. Han kjører gjennom noen kliniske tester, tester videre for krystall og konstaterer symptomer for nettopp dette. Han ønsker videre å behandle meg der og da, og legger meg i tre ulike posisjoner for å "lirke" krystallet tilbake på plass. Jeg blir sendt hjem, ganske blek og ør i toppen, og er blitt bedt om å holde hodet oppreist i 12-24 timer.
To dager etter kjenner jeg meg som et nytt menneske, men forsøker ikke å provosere hodets posisjon. Om natten ligger jeg fortsatt høyt med hodet.
Kontrolltime uken etter hos Alex der han konstaterer at jeg ikke har noen tegn til krystallsyken. Jeg kjenner meg fullstendig restituert. Tusen takk for effektiv behandling.

Hyggelig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Alex har behandlet meg for nakkeprolaps og muskel/ skjelettplager etter operasjon. På en trygg og hensynsfull måte bruker han varierte behandlingsteknikker ettersom hva han vurderer er riktig for meg; kiropraktikk, massasje, akupunktur og kinesioteip, mm. Sakte men sikkert har han hjulpet meg til å bygge opp en ny sterk kropp med lite smerter. Han er veldig hyggelig, ydmyk og nysgjerrig innenfor faget sitt, slik at han stadig holder seg oppdatert. Jeg anbefaler han på det varmeste!

Seriøs og kunnskapsrik

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Veldig gode råd og service hos Kim for tips til behandling og behandlingsmåte. Han viser god service og mye kompetanse. Anbefales veldig!