Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Trygg og utrolig dyktig!!

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Jeg tok bryst-operasjon på Aleris Majorstuen med Marit Orhagen som min kirurg. Godt tatt i mot, forstått og i trygge hender!! Kjempefornøyd med mine pupper!! Arret er fint, puppene er superfine og jeg er så fornøyd. Ta dette hos Marit Orhagen🔥😍

Dyktig, trygg og tilgjengelig for spørsmål

Lege: Andreas Svee Skrevet

Anbefales på det sterkeste.
Jeg er så glad for at jeg valgte å få utført operasjonen av Andreas & co. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet, og ikke minst servicen jeg fikk fra start til slutt.

Veldig fornøyd!

Lege: Andreas Svee Skrevet

Fra første møte til siste oppfølging har jeg følt meg trygg og ivaretatt. Profesjonell og vennlig hele veien. Kan virkelig anbefale Andreas på Aleris.

Dyktig kirurg

Lege: Nils Lykke Skrevet

God total opplevelse med kirurg Nils Lykke og klinikken som helhet. Gjennomført stor bukplastikk med meget godt resultat. Nils Lykke var ærlig (som jeg setter stor pris på) ved konsultasjon. Følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele operasjonsprosessen ved klinikken. Veldig fornøyd med resultatet av operasjonen. Så fornøyd at øvrige operasjoner som jeg har behov skal gjøres av Nils Lykke som gir trygghet med sin kunnskap.

Imøtekommende, dyktig og betryggende

Lege: Alfred Arvesen Skrevet

Har blitt operert av Alfred for åreknuter før, og skal ha ny operasjon av nye, dårlige årer denne gang.
Alt fra forrige operasjon er helet og bra, og eg ser frem til neste.
Opplever Alfred som veldig trygg og beroligende. Han forklarer alt i minste detalj, og virker enormt kunnskapsrik. Et veldig pluss at han er hyggelig og fin å prate med😊😊😊