Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Trygg og dyktig

Lege: Alfred Arvesen Skrevet

Dette er andre gang jeg kommer til konsultasjon og operasjon hos Alfred Arvesen og jeg føler meg helt trygg med ham. Hyggelig, betryggende og trygg lege. Han er god til å lytte og forstå. Jeg har hatt to operasjoner og hver gang jeg var veldig fornøyd, følte jeg meg fullstendig ivaretatt. Jeg vil alltid anbefale overlege Alfred Arvesen

Veldig dyktig og hyggelig

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Veldig fornøyd med resultatet. Valget av kirurg var egentlig helt tilfeldig, men er så fornøyd at det ble henne. Meget hyggelig og dyktig kirurg.
Jeg har alltid vært misfornøyd med puppene mine, men nå kan jeg endelig være stolt av dem, takket være Marit Catherine!
Kan virkelig anbefale henne!

Hospitable and professional

Lege: Andreas Svee Skrevet

I had a great experience with doctor Andreas Svee. He is professional , friendly and kind. I advise.

Varm og kunnskapsrik

Lege: Cathrine Amalie Bjørke Skrevet

Følte meg godt ivaretatt. Var engstelig for undersøkelsen men Cathrine fikk meg til å føle meg trygg og forklarte alt hun gjorde. Svarte på alle spørsmål på en grundig måte. Beste gynekologen jeg har vært til.

Ingen over - ingen ved siden av.

Lege: Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn Skrevet

Den beste gynekologen jeg har vært hos! Det var trygghet og tillit fra første stund. Har aldri vært borti maken. Hensynsfull og forsiktig, lyttende og forståelsesfull.
Synd han har sluttet Ullevål.