OptiKon Medisinske Senter

Telefonnummer69 30 40 0069 30 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Spinnerivn. 11 1632 Gamle Fredrikstad

Siste vurderinger av OptiKon Medisinske Senter

Veldig fornøyd

Lege: Sven Ture Andersen Skrevet

Fikk operasjon på begge hendene mine og vart veldig fornøyd. God fagkompetanse med god forklaring om operasjon.
Hyggelig og veldig sympatisk.

Trygg

Sven ture Andersen,
Veldig rolig og flink og bruker tiden til å forklare hva problemet, jeg følger meg avslappet når jeg går ditt :)

Utroling flink, rask og hyggelig

Lege: Gisle Berge Skrevet

Gisle er den beste legen jeg har opplevd. Svært rask, var der til konstulasjon og fink vite samme dagen at jeg fikk operere om 2uker. Og andre gangen kunne jeg bestemme selv. Svært hyggelig, blid og morsom kar. Tuller og tøyser litt, men også likevel svært profesjonell. Svært fornøyd med resultatet etter begge operasjonene

Veldig flink

Lege: Sven Ture Andersen Skrevet

Tok meg seriøst med engang og fikk hjelp før en uke var gått. Veldig flink. Ingenting ble bagatellisert eller lagt til side, han tok alt seriøst og gjorde virkelig noe med det

Beste legen hittil!

Lege: Arne Roger Nilsen Skrevet

Jeg har hatt problemer med fastlegen min. Aldri blitt hørt på eller blitt fortalt hva som er galt eller hvordan det kan bli bedre. Idag var jeg hos Arne og hadde en så fin opplevelse og kunne ønske 10% av legene ellers var som han. Tusen takk, Arne! Tommel opp for deg!