OptiKon Medisinske Senter

Spinnerivn. 11 1632 Gamle Fredrikstad

Siste vurderinger av OptiKon Medisinske Senter

Fin-fin mann!

Lege: Gisle Berge Skrevet

Dette er et fint menneske. Medmennesklighet i fokus, - vet egentlig ikke hva jeg skal skrive, - annet enn at han er en sånn 'type' som man blir avslappet av å være rundt. Snill mann, og dyktig i faget sitt. Har bare godt å si om han, - helsenorge er heldige som har han på laget!!

Veldig fornøyd

Lege: Sven Ture Andersen Skrevet

Fikk operasjon på begge hendene mine og vart veldig fornøyd. God fagkompetanse med god forklaring om operasjon.
Hyggelig og veldig sympatisk.

Trygg

Sven ture Andersen,
Veldig rolig og flink og bruker tiden til å forklare hva problemet, jeg følger meg avslappet når jeg går ditt :)

Utroling flink, rask og hyggelig

Lege: Gisle Berge Skrevet

Gisle er den beste legen jeg har opplevd. Svært rask, var der til konstulasjon og fink vite samme dagen at jeg fikk operere om 2uker. Og andre gangen kunne jeg bestemme selv. Svært hyggelig, blid og morsom kar. Tuller og tøyser litt, men også likevel svært profesjonell. Svært fornøyd med resultatet etter begge operasjonene

Veldig flink

Lege: Sven Ture Andersen Skrevet

Tok meg seriøst med engang og fikk hjelp før en uke var gått. Veldig flink. Ingenting ble bagatellisert eller lagt til side, han tok alt seriøst og gjorde virkelig noe med det