Sandvika Nevrosenter AS

Telefonnummer67 52 20 8067 52 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandviksveien 178 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Nevrosenter AS

Kunnskapsrik og ga trygghet

Lege: Øistein Ramleth Skrevet

Ble henvist til Øistein Ramleth via Gjensidige forsikring og måten han har tatt i mot meg på er fantastisk. Øistein tar seg god tid, dette gjelder også telefonsamtalene vi har hatt.
Øistein har i en meget vanskelig tid/situasjon hjulpet meg på en flott måte.
Grundige undersøkellser med videre henvisnig til Rikshospitalet for en endelig svar.
Jeg vil med dette gi Øistein de aller beste anbefalinger.

Hyggelig , trygg , rolig , sympatisk

Lege: Marina Manske Skrevet

Et meget hyggelig møte med en som virkelig lyttet og noterte . Sympatisk og profesjonell . Tok seg god tid til å både lytte og forklare . Følte meg meget godt ivaretatt . Takk

Trygg og imøtekommende

Lege: Marina Manske Skrevet

Jeg følte meg svært godt ivaretatt. Hun tok mine smerter på alvor, og henviste meg til videre undersøkelse på nevrologisk avdeling Ullevål. Der jeg dagen etter fikk komme til.

Faglig svært dyktig og behagelig vesen.

Lege: Kristine Bodding Gjendemsjø Skrevet

Svært dyktig faglig sett. Kjapp og handlekraftig- uten at det går på bekostning av grundighet. Empatisk, lyttende og skriver gode journaler. Har anbefalt henne til flere som også har vært hos henne. Alle er like fornøyd! Vil bruke henne igjen til meg selv og mine nærmeste hvis vi trenger nevrolog. Hun utmerker seg positivt blant leger og gis de beste skussmål.

Dyktig og flink nevrolog.

Lege: Kristine Bodding Gjendemsjø Skrevet

Kristine Gjendemsjø er den beste nevrologen jeg har vært hos. Tar pasienten seriøst og er veldig grundige. Primær legen min er imponert over å grundig hun er. Hyggelig dame. Kan anbefale henne på det varmeste!😊