Sandvika Nevrosenter AS

Telefonnummer67 52 20 8067 52 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandviksveien 178 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Nevrosenter AS

Hyggelig , trygg , rolig , sympatisk

Lege: Marina Manske Skrevet

Et meget hyggelig møte med en som virkelig lyttet og noterte . Sympatisk og profesjonell . Tok seg god tid til å både lytte og forklare . Følte meg meget godt ivaretatt . Takk

Trygg og imøtekommende

Lege: Marina Manske Skrevet

Jeg følte meg svært godt ivaretatt. Hun tok mine smerter på alvor, og henviste meg til videre undersøkelse på nevrologisk avdeling Ullevål. Der jeg dagen etter fikk komme til.

Faglig svært dyktig og behagelig vesen.

Lege: Kristine Bodding Gjendemsjø Skrevet

Svært dyktig faglig sett. Kjapp og handlekraftig- uten at det går på bekostning av grundighet. Empatisk, lyttende og skriver gode journaler. Har anbefalt henne til flere som også har vært hos henne. Alle er like fornøyd! Vil bruke henne igjen til meg selv og mine nærmeste hvis vi trenger nevrolog. Hun utmerker seg positivt blant leger og gis de beste skussmål.

Dyktig og flink nevrolog.

Lege: Kristine Bodding Gjendemsjø Skrevet

Kristine Gjendemsjø er den beste nevrologen jeg har vært hos. Tar pasienten seriøst og er veldig grundige. Primær legen min er imponert over å grundig hun er. Hyggelig dame. Kan anbefale henne på det varmeste!😊

En svært dyktig og empatisk nevrolog

Lege: Øistein Ramleth Skrevet

Jeg var pasient hos Øistein Ramleth i perioden juni 2013-oktober 2015, og jeg opplevde ham som en grundig, lyttende og ikke minst empatisk nevrolog, som også var åpen for mine egne tanker rundt mulige årsaker til helseplagene. Når han ikke fant endelige svar på egenhånd, henviste han meg til en rekke undersøkelser, og deretter til second opinion ved Rikshospitalet. Jeg fikk stor tillit til Ramleths kompetanse, både i kraft av måten han selv undersøkte og reflekterte rundt funnene han gjorde, og ikke minst i kraft av at han var åpen for at ikke han hadde alle svarene alene, men ønsket å samarbeide med kolleger for å finne ut av problemene. Ramleth har også vært svært vennlig og empatisk i en vanskelig og urovekkende helsesituasjon og har tatt initiativ til å snakke om og bearbeide emosjonelle reaksjoner på helsetap. Han har vært svært tilgjengelig og har t.o.m. tatt seg tid til mailer - selv på en søndag. Jeg ønsker herved å gi Ramleth mine beste anbefalinger!