Sandvika Nevrosenter AS

Sandviksveien 178 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Nevrosenter AS

Flink nevrolog

Lege: Jolanta V. Vingen Skrevet

Flink nevrolog, forklarte godt hva som skulle skje. Følte meg godt ivaretatt, og fikk god utgreiing på hva som måtte skje videre. Tommel opp🙂👍🏻

Sympatisk og kunnskapsrik

Lege: Simran Sandhu Skrevet

Jeg var til konsultasjon for migrene hos Simran i januar 2024. Hun tok seg god tid til å lytte, og hadde stor forståelse for situasjonen. Hun gav gode råd til selvhjelp, og kom også med flere gode forslag til medisinering, som vi nå forsøker. Hun er sympatisk og vennlig. Jeg vil anbefale henne videre til andre med migrene.

Hyggelig og informativ

Lege: Jolanta V. Vingen Skrevet

Gruet meg veldig til undersøkelse, spesielt siden jeg leste at andre hadde dårlig erfaring med henne. Jeg ble positivt ovverasket, hun var hyggelig og forståelsesfull. Hun forklarte godt underveis i undersøkelsen hva som skulle skje, og fulgte meg opp mhp hvordan jeg hadde det. Følte meg trygg.

Ingen forståelse for migrene

Lege: Simran Sandhu Skrevet

At man kan vise så lite forståelse for hvor invalidiserende migrene er når man jobber som nevrolog er urovekkende. Heller ikke imponert over forslaget hennes til medisinering.

Styr unna!

Lege: Jolanta V. Vingen Skrevet

Dette er den verste legetimen jeg noen gang har vært på. Ikke forberedt og hadde lite kjennskap til skaden. Lav faglig kompetanse. Hun er på ingen måte imøtekommende. Helt sjokkert over at man kan behandler andre mennesker med så lite respekt og høflighet. Hun var sur, nedlatende og frekk. Det var også en del språkproblemer. To ganger (i løpet av legetimen) ble jeg bedt om å komme meg ut av timen da hun hadde andre pasienter i kø, dette til tross for at legetimen ikke var ferdig. Ingen medmenneskelighet eller empati. Hun ble åpenbart irritert da jeg stilte spørsmål rundt diagnosen. Anbefales ikke.