Sandvika Nevrosenter AS

Sandviksveien 178 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Nevrosenter AS

Dyktig, løsningsorientert, engasjert

Lege: Bjørn Michael Norderhus Skrevet

Flink, kunnskapsrik,omsorgsfull og lytter. Jeg er veldig takknemlig for at jeg har han. Enkel å forholde seg til, og tåler en spøk eller to

Dyktig!

Lege: Elena D. Pedersen Skrevet

Sympatisk og utrolig dyktig dame som kan faget sitt! Effektiv og løsningsorientert. Føler man blir tatt på alvor og hun er dyktig til å være et medmenneske. Hun ser hele mennesket. Hun bryr seg om. Setter pasienten i fokus! Hun tar seg tid til den enkelte pasient, og man føler seg godt prioritert. Jeg har anbefalt og anbefaler henne ofte til andre mennesker. Jeg anbefaler henne på det sterkeste! Har ikke opplevd tidligere så dyktig, god og medmenneskelig person som Elena. Og dessuten har hun med sin kunnskap gjort at jeg har fått et helt annet migrene-fritt liv.

Veldig ubehagelig pasientopplevelse

Lege: Jolanta V. Vingen Skrevet

Om hun er faglig dyktig vet jeg ikke, men hun er i alle fall utrolig dårlig på pasientbehandling. Fra det øyeblikket jeg kom inn på behandlingsrommet opplevde jeg henne som arrogant, nebbete og nedlatende. Hun snakket til meg i en på kanten til frekk tone i selv de enkleste beskjeder, og svarte uinteressert og lite forståelig på mine spørsmål. I selve behandlingen oppleves hun brå, lite informativ og uoppmerksom på mine signaler. Hos andre behandlere er jeg vant med at de informerer og inkluderer meg i hva som er neste steg for å trygge meg som pasient. Til tross for at behandlingen var mer ubehagelig enn det jeg mener den hadde behøvd å være så var ikke det det verste med denne opplevelsen. Det var nemlig måten hun sånn generelt snakket til og oppførte seg mot meg på. Kanskje hadde hun en dårlig dag privat, men det skal ikke gå ut over pasienten som er der i en sårbar situasjon og forventer å bli møtt med profesjonalitet og medmenneskelighet. Det minste jeg forventer er å bli snakket til på en ordentlig måte.

Ikke fornøyd

Lege: Michael Hollinger Skrevet

Jeg følte jeg ikke ble hørt eller trodd. Legen hadde mest lyst å prate selv og virket å ha dårlig tid. Dette var skuffende, trist og ubehagelig. Når jeg oppsøker en nevrolog så er for å kunne få en mer nøyaktig behandling for mine plager, men han var mer opptatt av å fortelle generelle ting som man selv kan google seg frem til.

Trygg og kunnskapsrik nevrolog.

Lege: Bjørn Michael Norderhus Skrevet

Jeg har vært pasient hos dr Norderhus i 1.5 år. Opplever han som et solid fagmenneske og kommunikasjon oss imellom som svært god. Fått svært god hjelp med mine plager. Anbefales på det varmeste