Sandvika Nevrosenter AS

Telefonnummer67 52 20 8067 52 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandviksveien 178 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Nevrosenter AS

Trygg og imøtekommende

Lege: Marina Manske Skrevet

Jeg følte meg svært godt ivaretatt. Hun tok mine smerter på alvor, og henviste meg til videre undersøkelse på nevrologisk avdeling Ullevål. Der jeg dagen etter fikk komme til.

svært ustabil og påvirk-bar

Lege: Ola Hunsbeth Skjeldal Skrevet

Dr. Skjeldal må ikke ta saker innenfor barne og nyfødtmedisin.(pediatri). Slik vi opplevde ham ,var han ikke selvstendig, helhetlig, men svært ustabil og påvirk-bar. på en måte hvis han hadde noe imot deg. gjør sitt ytterste for å hakke på deg og motvirke deg. Han kan til og med opptre uetisk som en lege og menneske.

Arrogant og lite empati

Lege: Elena D. Pedersen Skrevet

Ble overført til Elena Pedersen da min tidligere nevrolog, som jeg var svært fornøyd med, sluttet her. Opplever dessverre at hun er lite vennlig, til tider nedlatende og arrogant og har lite tid til pasienten. Hun setter botox for migrenen min, med varierende resultat. Forlater alltid timen min med en følelse av at jeg har "brukt" av hennes tid, selv om jeg max er der inne 15 minutter.

Løsningsorientert, tydelig og kunnskapsrik.

Lege: Bjørn Michael Norderhus Skrevet

Opplever dr Norderhus som en svært dyktig nevrolog.
Jeg følte meg godt ivaretatt og behandlingsforløpet ble konkret og tydelig.

Anbefales!

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Aud Nome Dueland Skrevet

Dr. Dueland er en engasjert og grundig lege som evner å tenke helhetlig. Hun er dessuten vennlig og omtenksom, jeg er svært glad og takknemlig for hjelpen hun har gitt meg.