Sandvika Nevrosenter AS

Sandviksveien 178 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Nevrosenter AS

Dyktig nevrolog som tar deg på alvor

Lege: Elena D. Pedersen Skrevet

Jeg ble henvist til Elena i 2021, da jeg sliter med daglig hodepine og migrene. Det var satt av god tid til første time, og jeg opplevde at Elena lyttet til mine problemer. Hun hjalp meg med noen medisiner og andre generelle råd. Medisinene har gitt meg et nytt liv uten daglig hodepine. Elena er også interessert i hvordan det går ved oppfølging. Hun blir veldig glad og fornøyd når jeg sier at medisinene har hjulpet meg. Jeg kjenner meg ikke igjen i de negative tilbakemeldingene som er skrevet om henne. Kan absolutt anbefale henne dersom man sliter med hodepine og/eller migrene!

Faglig dyktig, nøye og god dialog med pasient.

Lege: Elena D. Pedersen Skrevet

En nevrolog som tar seg god tid til å lytte, finne løsning og fremdriftsplan med pasient.
Følger skjemaer og historikk godt. Noterer mye underveis - anbefales!

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Einar Kinge Skrevet

Endelig en lege som forstår seg på restless legs! Jeg har fått et helt nytt liv etter at jeg kom inn til Dr. Kinge. Han skal nå gå av med pensjon og jeg krysser fingrene for at ny nevrolog er like kunnskapsrik og grei som Dr. Kinge.

Dr Norderhus

Lege: Bjørn Michael Norderhus Skrevet

Etter årevis med plager med tær som holdt meg våken fikk jeg endelig en diagnose, og medisinering - Sarotex.
Må få si at i tillegg til at jeg er så godt som symptomfri, så sover jeg endelig godt, og min irritable tarm mye bedre, - og jeg klarer meg med 2 tbl daglig, og har ingen merkbare bivirkninger. For en behagelig lege som snakker et språk en kan forstå. All ære til han, og 💝 takk.

Dyktig

Lege: Elena D. Pedersen Skrevet

Hadde lest anmeldelsene her før mitt første møte med Dr.Pedersen, og hadde lave forventninger på bakgrunn av disse. Det som møtte meg var en fantastisk dame, hun var både profesjonell, imøtekommende og hyggelig.