Sandvika Nevrosenter AS

Sandviksveien 178 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Nevrosenter AS

Hyggelig, behagelig og dyktig lege

Lege: Øistein Ramleth Skrevet

Jeg har gått til Øistein siden juli 2018 og fått god hjelp med migrenen min. Han tar seg tid til å lytte og faktisk ha en samtale, og ikke bare fokusere på det medisinske for å så rushe deg ut døra for å kunne ta i mot neste pasient. Han er også ærlig om at eksperter har delte meninger og at også leger kan være uenige i fremgangsmåter og metoder. Dette skapte enda mer tillit hos meg og jeg føler meg trygg og ivaretatt hos Øistein. Anbefales på det sterkeste.
- Migrenepasient, kvinne (41).

Veldig dyktig

Lege: Marina Manske Skrevet

Marina er utrolig flink og medmenneskelig. Hun forklarer og beskriver slik at man skjønner rasjonale for eksempelvis behandling. Jeg har vært hos henne gjennom helseforsikring gjennom jobb på grunn av migrene og kan absolutt anbefale henne. Jeg har aldri blitt kastet ut derfra. Hun tar seg god tid, og det er sjeldent store forsinkelser.

Meget skuffet.

Lege: Michael Hollinger Skrevet

Han var lite grundig med undersøkelsene, og foretok også for få undersøkelser. Og han tok seg liten tid til meg.

Den beste hodepine nevrologen jeg har møtt

Lege: Aud Nome Dueland Skrevet

Dr. Dueland har hjulpet meg med min kroniske klasehodepine som ingen annen. Hun er uten tvil den aller dyktigste hodepine nevrologen jeg har møtt og gitt meg håp i en forferdelig situasjon. Hennes ekspertise på faget er enorm og jeg anbefaler alle med hodepine å ta seg en tur til Dr. Dueland.

Kompetent og tillittvekkende

Lege: Marina Manske Skrevet

Første time hos Marina var en eksepsjonelt god opplevelse. Hun lyttet godt, hadde god tid og var vennlig og kunnskapsrik. Senere samme dag mottok jeg epikrisen som var veldig nøyaktig og detaljert i forhold til hva jeg hadde fortalt. I tillegg virker det som om behandlingen hun foreslo var svært effektiv.