Lørenskog øyeklinikk

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Lørenskog øyeklinikk

Vil ikke anbefale denne legen

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Hvis du selv vet hva som feiler deg er det ok å gå til denne legen.
Han er vennlig, men bruker kort tid på å undersøke deg.
Snakker meget godt norsk, men svarer likevel ikke på direkte spørsmål om sykdommen, og mulighet for andre øyesykdommer.
Noen ganger har jeg fått medisinene jeg bruker for sykdommen på blå resept, men ikke alltid. Ved spørsmål om hvorfor får jeg ikke noe godt svar. Rart, siden det er de samme medisinene hver gang.

Anbefales på det varmeste

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Grundige, samvittighetsfull, empatisk. Interessert. Har vært pasient hos henne i 15 år. Håper jeg slipper å bytte. Klinikken har grei, sentral beliggenhet. Gode parkeringsmuligheter.

Svært arrogant og elendig øyelege som ikke kan jobben sin!

Lege: Faranak Asadi Skrevet

ADVARER absolutt alle med å ha henne som øyelege.
Sønnen min var nylig hos henne for å få legeerklæring på at han er avhengig av briller og linser i hverdagen pga hans svært høye styrke. Hun kunne ikke norsk og forsto ikke hva sønnen min sa, så det ble mye frem og tilbake før han fikk erklæringen med hjem. Når vi da kom hjem så vi at det var en annen pasient sitt navn på erklæringen. Her var det fullt navn og fødseladresse til en jente. Når sønnen min kom tilbake dagen etter med dette så måtte han sitte en hel time utenfor å vente på en ny erklæring som ble slengt rett oppi ansiktet på han, før hun smalt igjen døra. Uten noe beklagelse for feilen hun har gjort. Veldig uprofesjonelt oppførsel og holdning av en lege. Ikke minst måtte vi vente hele 8 uker før vi fikk time.