Lørenskog øyeklinikk

Telefonnummer63 89 07 9063 89 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Lørenskog øyeklinikk

Hva skjer ?

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Ble øyelokkoperert for ca 10 år siden , kjempefornøyd med resultatet. Husker legen som meget hyggelig og flink. Hadde ny time nå, da kjente jeg ikke igjen legen, selv om han mente jeg ikke trengte ny operasjon, kunne han i det minste vært høflig- ikke spydig. Fikk meg nesten til å gråte !

Øyelokk oprasjon

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Kjempebra, alt helt topp, anbefales-
Her var det rask time for kontroll, ny time kjapt for behandling. God meget god oppfølging. Med utfylledende skriv om hvordan du skulle følge opp selv. Det får de ikke andre steder. ( har flere bekjente som ikke fikk annet beskjed at de skulle ta det rolig i tre dager. Og det var på de såkalte beste steder) Her fikk man beskjed om hvordan forbrede seg før og etter. Helt topp.

Kjempeflink

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Hadde en løftning av øyebryn hos henne, meget bra utført og en behagelig person.
Intet å utsette på henne.

Helt Okay lege !

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Rask og effektiv noe som passer meg. Var hos henne for 8 år siden og var like fornøyd da som nå. Anbefales.

Kan bli bedre!

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Håndhilser ikke. Holdning og språk oppfattes likegyldig. Informerer ikke. Må spørre for å få nødvendig informasjon ...