Lørenskog øyeklinikk

Telefonnummer63 89 07 9063 89 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Lørenskog øyeklinikk

Øyelokk oprasjon

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Kjempebra, alt helt topp, anbefales-
Her var det rask time for kontroll, ny time kjapt for behandling. God meget god oppfølging. Med utfylledende skriv om hvordan du skulle følge opp selv. Det får de ikke andre steder. ( har flere bekjente som ikke fikk annet beskjed at de skulle ta det rolig i tre dager. Og det var på de såkalte beste steder) Her fikk man beskjed om hvordan forbrede seg før og etter. Helt topp.

Kjempeflink

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Hadde en løftning av øyebryn hos henne, meget bra utført og en behagelig person.
Intet å utsette på henne.

Helt Okay lege !

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Rask og effektiv noe som passer meg. Var hos henne for 8 år siden og var like fornøyd da som nå. Anbefales.

Kan bli bedre!

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Håndhilser ikke. Holdning og språk oppfattes likegyldig. Informerer ikke. Må spørre for å få nødvendig informasjon ...

Burde ikke jobbet med barn!

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Var hos han med min 5 år gamle sønn for en undersøkelse. Vi fikk ingen informasjon om hva som skulle skje, gikk bare rett på sak. Ingen vennlig tone ovenfor 5-åringen i det hele tatt, bare strenge kommandoer om hvordan han skulle sitte osv. Da han skulle gi 5-åringen øyedråper, og han protesterte fordi han var redd, så ble han irritert og ba oss gå på venterommet så jeg kunne gi dråpene selv. Han hevet også stemmen og truet med at hvis gutten gråt så måtte vi dryppe øynene hans minst to ganger til! Når vi etterhvert kom inn til han igjen så sa legen rett ut til sønnen min at han ikke hadde vært flink, og at dette måtte han dra hjem å tenke over!
Kommer aldri til å dra tilbake dit!