Lørenskog øyeklinikk

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Lørenskog øyeklinikk

Ubetryggende

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Min første øyeundersøkelse var det motsatte av betryggende. Jeg ble ikke fortalt hva som gjøres, eller hvorfor, verken før eller etter. Jeg ble bedt om å plassere haken på en flate, og uten forvarsel ble det blåst luft i øyet mitt. Dette vet jeg nå er en vanlig del av en øyeundersøkelse, men når det skjedde ble jeg veldig overrasket, og rykket hodet mitt bakover, og øyelegen kom deretter med nedlatende kommentarer.
Når jeg prøvde å forklare mine plager ble jeg møtt med spydige kommentarer.
Fullstendig uprofesjonell. Kommer ikke tilbake hit.

Fornøyd

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Har vært pasient på Lørenskog øyeklinikk regelmessig i flere år.
Føler meg trygg og ivaretatt av alle jeg er i kontakt med og har alltid vært fornøyd med behandling.
Øyelegen opplever jeg som effektiv, meget kompetent og grundig. Sløser ikke bort tiden med koseprat noe jeg mener er bra siden han har en jevn strøm av pasienter som venter. Svarer alltid utfyllende på alle mine spørsmål. Bare godt å si om denne legen og klinikken forøvrig.

Lite hyggelig.

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Han er den dårligste legen jeg har vært hos. Han var arrogant frekk og lite møtekommende. For all del gå ikke til han.

God og trygg behandling

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Fikk gjennomført øyelokkoperasjon. Kort ventetid og utfyllende skriftlig info om selve operasjonen. Godt fornøyd med resultatet.

Herregud så dårlig

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Ville ha en samtale før jeg skulle få en kniv under øyelokket fordi jeg var nervøs. Han var frekk og arrogant å skjønner ikke hvorfor noen vil hit i det hele tatt. Kanskje flink men man finner ingen med så lite sosiale antenner som denne mannen. Kommer aldri tilbake.