Bærum Plastikkirurgi

Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Bærum Plastikkirurgi

Profesjonell, dyktig og hyggelig

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med opplevelsen min hos Bærum Plastikkirurgi. Det er sju uker siden min neseoperasjon, og jeg er veldig glad jeg valgte å gjennomføre det hos Bunæs!

Dyktig og hyggelig

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Er veldig fornøyd etter å ha operert nesen mi hos Dr.Bunæs. Han fant ut at nesen min var skadet og det førte til at jeg var tett i nesa. Dette fant ikke en annen «spesialist» ut, som mente at dette kom av allergi. Veldig glad for at jeg gikk til Bunæs og etter operasjonen har jeg ikke vært tett i nesen. Fikk også et fantastisk resultat. Bunæs er dyktig og hyggelig og anbefales på det sterkeste.

Profesjonell og meget hyggelig

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Hadde en omfattende neseoperasjon for en uke siden.Dr.Bunæs og hele operasjonsteamet var meget hyggelig og profesjonell .De informerte meg hele veien. God service,hyggelig og flink personell. Jeg er veldig fornøyd .Tusen takk 😊

En mester i faget.

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Jeg gjorde grundig research og vurderte flere klinikker før jeg uten å nøle falt med på Dr. Bugge.
Hans øye for estetikk, ønske om perfeksjon og unike snittlinje gjorde utslaget.
At han er meget åpen og behagelig å forholde seg til, og er 100% tilgjengelig i tiden før og etter operasjonen gjorde at jeg hele tiden følte meg trygg og ivaretatt.

Den beste - ingen over, ingen ved siden av!

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Dr Øyvind Borch Bugge er uten tvil ledende på sitt felt.

Jeg har ikke nøtt noen med mer kunnskap og engasjement for faget sitt.
Øyvind har forbedret min livskvalitet betraktelig og jeg er ikke redd for å anbefale han videre.
Han kommer med løsninger på ting andre avfeier.

Man skal leve med kroppen sin for resten av sitt liv. Kvalitet og kunnskap har sin pris, og hvem vil vel ofre kvalitet og kunnskap for å spare noen kroner?

Ønsker du et flott resultat ville jeg valgt denne tryllekunstneren - jeg er så glad for at jeg gjorde det.

Tusen takk Øyvind!