Bærum Plastikkirurgi

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika

Om vurderingene

Siste vurderinger av Bærum Plastikkirurgi

Profesjonall

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Jeg har fått en resultat som er langt over forventninger. Helt supert. Meget fornøyd. Nå er ikke bare kroppen med selvfølelsen også er på plass.
Kvinne 43

Dyktig! Anbefales!

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Fullført neseoperasjon hos Håvard Løseth og er super fornøyd! Nesen er akkurat slik jeg ønsket!
Fikk god oppfølging underveis! Anbefales på det sterkeste!

Dr.Bugge er en kunstner i utførelse og resultat.

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Jeg har gjort mageplastikk hos Dr. Bugge,etter mislykkede mageplastikk hos anerkjent plastikkirurg.Jeg er så takknemlig til Dr.Bugge,som har gitt meg et nytt liv.Jeg har ikke ord.Han kan anbefales på det varmeste.

MISLYKKET OPERASJON

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Jeg vil fraråde Dr. Håvar Løseth på det sterkeste.

Før operasjonen opplevde jeg Dr. Håvar Løseth som snill og pratsom. Dette endret seg etter operasjonen gikk galt. Det som skulle bli en positiv løsning på et neseproblem jeg hadde, endte opp med å bli en av de mørkeste erfaringene jeg har opplevd i mitt liv.

Jeg angrer sterkt på at jeg valgte Dr. Håvar Løseth.

Jeg kom dit for det som utifra hans mening var en «enkel» operasjon. Han mente at han hadde kompetanse til kosmetiske/funksjonelle operasjoner. Han kunne garantere meg bedre pust øyeblikkelig etter operasjon. Nå har det gått 1 år og jeg puster ikke bedre.

Når man betaler en så høy sum for et inngrep forventer man i det minste god service, system på klinikken og ikke minst et godt resultat. Klinikken burde pusse opp og ordne bedre systemer for når pasienter kommer og går. Det var masse forsinkelser og mennesker som ventet i kø. Var vitne til flere uheldige hendelser i resepsjonen som kunne vært unngått.

For meg har dette vært en stor påkjenning fysisk, psykisk og økonomisk.

Jeg har ikke fått refusjon av pengene jeg betalte.

Nå må jeg til en annen kirurg for å få dette fikset.

Anbefaler ikke Dr.Håvar Løseth og Bærum Plastikkirurgi.

Dette er leit å lese. Nese-operasjoner er kompliserte og må av og til justeres. Jeg er lei meg for at du har opplevd dette. Jeg anbefaler at du kommer til kontroll slik at jeg får sett på hva som har skjedd, ellers er det vanskelig å hjelpe. Døren er alltid åpen.

Besvart av Håvar Løseth

Konsultasjon neseoperasjon

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Jeg oppsøkte en del kiruger før jeg valgte å operere nesen for funksjonelle og kosmetiske årsaker, Håvar var en av kirurgene jeg var på konsultasjon hos. Fikk dessverre lite ut av konsultasjonen, klinikken hadde ikke 3d simulering av forventet resultat og ingen før/etter bilder tilgjengelig selvom jeg ble lovet sist nevnte på telefon.

Det var vanskelig å få en konkret plan på hva han skulle gjøre under inngrepet, f.eks om operasjonen skulle foregå under full narkose eller med sedasjon og lett søvn. Grunnet tidligere mislykket kirurgi utført av en annen kirurg, var jeg opptatt av arrvev og mulige komplikasjoner, derfor ønsket jeg å vite om operasjonen skulle foregå med lukket eller åpen teknikk, dette fikk jeg heller ingen klart svar på. Ventetid kan forekomme men her måtte jeg vente ca 40 min før jeg fikk kommet inn til timen.

For min del ble det unødvendige reiseutgifter og jeg fikk ingenting ut av konsultasjonen.

Takk for tilbakemelding, det skal vi ta med oss. Jeg beklager at du måtte vente så lenge.

Besvart av Håvar Løseth