Bærum Plastikkirurgi

Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Bærum Plastikkirurgi

Dyktig lege med lang erfaring

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Jeg ønsket å utføre en facelift og dr. Bunæs mente at optimum mobility lift var det riktige for meg. Etter litt att og frem ble det bestemt at operasjonen skulle utføres av to leger (Bunæs og Løseth) der de tok én side hver!😅
Resultatet så langt er veldig bra. Mye av arrene er gjemt inni hår ved tinning. Ved ørene er det pent sydd. Ansiktet ser naturlig yngre ut.

Anbefales

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Jeg kan på det sterkeste anbefale Håvar. Veldig fornøyd! Ærlig, erfaren og dyktig kirurg som er flink på pasientbehandling.

En fantastisk lege med stor kunnskap innen sitt fagfelt, men og en lege som ser hele mennesket

Lege: Håvar Løseth Skrevet

I 2020 fikk jeg utført en neseplastikk av en plastikkirurg i Bergen. Operasjonen ble ikke som forventet, men det var ikke plastikkirurgen interessert i å høre noe om. Han var arrogant og mente resultatet var bra. Jeg var nedfor, og det som skulle være en glede over endelig å tørre å operere nesen som hadde vært et kompleks siden ungdommen, ble bare en tid full av stress, utallige konsultasjoner og mange timer foran speilet. Jeg følte meg ikke trygg på en operasjon nr to hos denne kirurgen, og begynte derfor og undersøke hvilke andre leger som kunne hjelpe meg. En kollega tipset meg om Håvar og slik kom denne fantastiske, dyktige, sympatiske og lyttende legen inn i mitt liv. Han så problemet mitt med en gang og forklarte grundig hva han kunne gjøre for at jeg skulle få en nese som passet mitt ansikt, men også en nese med best mulig pustefunksjon.

I mai 2022 var endelig dagen kommet og jeg grugledet meg til operasjonen. Ble møtt tidlig om morgenen av et fantastisk team og følte en veldig trygghet . Kan ikke få rost de nok.
Og Håvar; Han så at jeg var nervøs, og tok seg nok en gang god tid til å forklare det han skulle gjøre.
Resultatet; Fantastisk. Kunne ikke vært mer fornøyd. En nese som passer så godt til ansiktet mitt.
Har i ukene etter operasjonen hatt kontakt med Håvar og han viser en sann glede over at han har gitt meg et så flott resultat.
Evig takknemlig for at nettopp Håvar var der når jeg trengte det som mest.

Kunnskapsrik

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Veldig dyktig og flink Kirug. Jeg ble storfornøyd etter jeg opererte hos han.
Personale var veldig serviceinnstilt og hyggelige.
Jeg følte meg veldig ivaretatt og trygg på denne klinikken. Anbefaler denne klinikken med et varmt hjerte.

Dyktig,kunnskapsrik,hyggelig, behagelig

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Håvar er en super dyktig kirurg jeg kan anbefalle. I tilegg til og være dyktig merker man at han er et godt menneske som virkelig bryr seg. Veldig behagelig menneske. Han er kunnskapsrikog forteller deg nøye hva han tenker og gjøre. Under operasjon var hele teamet helt fantastiske og spurte hvordandet gikk.