Bærum Plastikkirurgi

Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Bærum Plastikkirurgi

Lite oppmerksom og virket uinteressert etter at det ble bestemt operasjon.

Lege: Robby Roarsen Skrevet

Var til konultasjon hos Robbie Roarsen på Bunæs klinikken ang snorkeoperasjon. Han mente det var gode muligheter for bedring med ganespeil som utsettes for radiobølger. Besluttet derfor å ta operasjon i slutten av november. Da ble jeg nærmest ødelagt av radiobølgeinstrument.
Fikk deretter beskjed om å sove med hodet høyt og som svar på direkte spørsmål at det var lite fare for infeksjon. Lite informasjon om rutiner for hygiene mv.
Ble nærmest kastet ut av operasjonsrommet etter utført operasjon, da Roarsen skulle på personaljulebord, siste dag på klinikken før jul. Var selv ganske forkommen, men de bare gikk med beskjed om at de i resepsjonen i etasjen under kunne ringe etter drosje for meg.
Etter en uke kunne jeg nesten ikke puste, og hadde uforholdsmessig store smerter da det hadde oppstått betennelse i hele området og jeg visste ikke hva jeg kunne gjøre. Tok kontakt over telefon og fikk kontrolltime, denne gangen av en litt mer lyttende lege som kunne fastslå at jo, det var visst betennelse, "så rart! " Jeg fikk respet på antibiotika men fortsatt ingen følelse av at dette var noe å bry seg om fra hans side. Han sa at det med betennelsen bare var bra for da ville den endelige arrdannelsen føre til at ganespeilet strammet seg enda mer!
Har hatt problemer siden, med sår hals og får lett snue, mye kremting og væsking, som om systemet er traumatisert av for mye sjokkbehandling... Lurer på hvorfor dette oppsto etter denne operasjonen.... var ikke instrumentene godt nok desinifisert? Skulle jeg beskyttet pusteorganet bedre ute i kald novemberluft?
Nå er det gått 1,5 år og det føles fortsatt ikke bra. Synes hele opplegget virker uansvarlig og legens oppførsel arrogant og uinteressert. Jeg følte meg ikke ivaretatt i det hele tatt. Sitter igjen med en svært ubehagelig følelse overfor denne klinikken. Snorkingen er heller ikke borte, i beste fall noe dempet. Kan ikke anbefale Roarsen til dette, da må han nok endre holdning og oppføre seg mer profesjonelt f eks ved å gi bedre informasjon om hva som kan gå galt og hvilke forholdsregler man selv kan ta.

Vil ikke anbefale Jarl Bunæs

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Måtte operere nesen min to ganger til Dr. Jarl Bunæs da det oppstod komplikasjoner som en egentlig ikke skulle tro var mulig. Etter første operasjon fikk jeg et hakk midt på nesa og fikk dekt reoperasjon. Etter den andre operasjonen pekte nesetippen min nedover når jeg smilte, noe som ikke var avtalt, ei heller vakkert. Jarl hadde dessuten lagt inn noe på nesa der hakket hadde oppstått, som medførte at jeg fikk en kul midt på nesa etter andre operasjon. Fikk heldigvis utført en tredje operasjon av Robby Roarsen som jobber på samme klinikk, dette endte med et mye bedre resultat. Siden jeg ikke turte å få dekt en tredje reoperasjon av samme kirurg gratis, måtte jeg betale en egenandel på 15 000,. Skulle tro at en privat klinikk kunne kompensere for dette, men dessverre måtte jeg betale ekstra mye totalt for et dårlig arbeid. Ble veldig fornøyd etter sistnevnte resultat som nevnt. Vil ikke anbefale Jarl Bunæs, styr unna!

Profesjonell

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Har hatt flere mislykkede forsøk på neseoperasjon hos flere plastikkkiruger. Har oppsøkt flere for å korrigere nesen, men opplevde å bli avvist fordi risikoen var for høy.

Dr Bunæs var den eneste som var modig og hadde de kunstneriske ferdighetene til å ta på seg denne utfordringen. Han har lang erfaring og vet godt hva han gjør. Opplevde å bli trodd, forstått og ikke minst tatt på alvor fra start til slutt.

Han og teamet gjorde en fantastisk jobb og jeg meget godt fornøyd med kvaliteten, resultatet og oppfølgingen.

Mitt tips: dersom du ønsker å ta en neseoperasjon, gå til Dr Bunæs for å unngå flere operasjoner.

aldrende kirurg

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Skrekkopplevelse! ingen imøtekommenhet eller forståelse for enkelt menneske.

Klinikken fremstår som "sliten"

Dårlig informasjon ved operasjon

Konsultasjonene er tidvis støtende og veldig korte

Sitter igjen med en følelse av mange spørsmål? men ingen svar

Misfornøyd resultat, møtt med lite forståelse

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Operert for en forholdsvis enkel skjev neseskillevegg grunnet tett nese. Ble ikke bedre etter operasjon og i tillegg fikk jeg en "benreaksjon" som gjorde at nesen ser skjevere ut utenfra. Møtt med liten forståelse i etterkant. Fikk også feilaktig informasjon i forkant av operasjonen. Føler heller ikke det ble godt nok utredet for om det faktisk var indikasjon for å operere skilleveggen i utgangspunktet. Det ble også i forløpet satt av lite tid til spørsmål som jeg satt inne med. Ville ikke operert her på nytt.