Øyvind Borch Bugge

Bærum Plastikkirurgi, Bugge Plastikkirurgi, Privathospitalet Fana Medisinske Senter

• Plastikkirurgi
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1988)

Siste vurderinger av Øyvind Borch Bugge

Den beste!

Klinikk: Bugge Plastikkirurgi Skrevet

Jeg har mye erfaring mht plastikkkirurgi. Hadde flere operasjoner før jeg heldigvis oppdaget Øyvind. Min vurdering er at det neppe finnes noen bedre kirurg i dette landet. Øyvind har hatt flere operasjoner på meg; buk/belte, overarmer, lår, brystløft x 2 og brystimplantat. Jeg har svært tynn hud etter stort vekttap, som gjorde det utfordrende med et godt resultat, men det gikk over all forventning! Øyvind er i tillegg hyggelig/høflig, tilgjengelig og humoristisk som jeg setter stor pris på! Øvrig personale er også helt enestående!

Profesjonelt og god oppfølging

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Opplever Bugge som perfeksjonist. Bruker svært god tid på første konsultasjon, tegner på deg og forklarer hva som skal gjøres og hvordan det kan bli. Er ærlig og sier det som det er noe som er betryggende og lettvint og forholde seg til. svært god oppfølging i etterkant, 3 kontrolltimer de første 14 dagene.
Støttepersonell rundt operasjon er også 1. klasses.

Helt ok

Klinikk: Bugge Plastikkirurgi Skrevet

Tok full buk i 2020 og fornøyd med selve resultatet. Det ble kjempe fint! Lavt snitt og en helt "ny" mage! Han som person vil jeg beskrive som arrogant med noe humor noe som viste seg tydelig ved oppfølging etter endt operasjon. Veldig lite forståelsesfull og kunne være frekk og legge på midt i en telefon samtale. Synes ikke han var så seriøs. Flink i faget ja. Flink med mennesker nei. Anbefales: Tja

En mester i faget.

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Jeg gjorde grundig research og vurderte flere klinikker før jeg uten å nøle falt med på Dr. Bugge.
Hans øye for estetikk, ønske om perfeksjon og unike snittlinje gjorde utslaget.
At han er meget åpen og behagelig å forholde seg til, og er 100% tilgjengelig i tiden før og etter operasjonen gjorde at jeg hele tiden følte meg trygg og ivaretatt.

Den beste - ingen over, ingen ved siden av!

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Dr Øyvind Borch Bugge er uten tvil ledende på sitt felt.

Jeg har ikke nøtt noen med mer kunnskap og engasjement for faget sitt.
Øyvind har forbedret min livskvalitet betraktelig og jeg er ikke redd for å anbefale han videre.
Han kommer med løsninger på ting andre avfeier.

Man skal leve med kroppen sin for resten av sitt liv. Kvalitet og kunnskap har sin pris, og hvem vil vel ofre kvalitet og kunnskap for å spare noen kroner?

Ønsker du et flott resultat ville jeg valgt denne tryllekunstneren - jeg er så glad for at jeg gjorde det.

Tusen takk Øyvind!