Oslofjordklinikken AS

1 vurdering

Siste vurderinger av Oslofjordklinikken AS

God service...

Lege: Bjarne Lied Skrevet

Forklarer ting på en betryggende måte og gir gode svar på spørsmål. Tok seg god tid uten noe stress. 10 ganger bedre en fastlegen..

Kunne blitt flinkere med kommunikasjon

Lege: Bjarne Lied Skrevet

Kunne vært flinkere å lytte til pasientene. Dyktig kirurg men mangler evnen til å lytte og ikke minst la pasienten få svare på spørsmål han selv stiller.

Meget skuffet

Lege: Rolf Whitfield Skrevet

Jeg ble diagnostisert med hypotyreose for noen år siden og det siste året har vært veldig krevende. Det var grunnen for at jeg ønsket å treffe Rolf Whitfield og jeg gledet meg masse til det. Det som jeg har truffet der er en ganske arrogant mann som lytter men hører ikke. Det ser ut at han har et system som han anvender på alle pasienter: Han spør om livet ditt, han lytter og han forklarer hvordan thyroidea virker og så der slutter alt. Han gir inntrykk av at han er ganske konservativ i sin tilnærming og også er han uinteressert å diskutere nye muligheter utover det gamle og kjente, selv om det gamle og kjente ikke virker. Han har lang erfaring i det feltet og sikkert har han masse kunnskap men dessverre henger han i fortiden så hvis du/dere trenger en ny vei eller om dere ønsker å prøve en ny behandling, da bør dere unngå denne legen.

Utrolig flink lege og kirurg

Lege: Bjarne Lied Skrevet

20 timer etter inngrep har jeg lite smerter rundt inngrepet og 95% av smerter i ben er borte. Proff!