Oslofjordklinikken AS

Sandviksvn 176 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Oslofjordklinikken AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Bjarne Lied Skrevet

Behagelig lege som fortjener pen omtale.Hadde en vellykket konsultasjon som resulterte i en oppfølgningsplan

Trygg og god lege

Lege: Nils Utheim Skrevet

Jeg har utelukkende positive erfaringer med både Nils Utheim og Oslofjordklinikken. Jeg ble nakkeoperert i 2022, og både undersøkelse i forkant og oppfølging etterpå har vært veldig bra.

Selve operasjonen var skremmende fra pasientens ståsted, men alt fra anestesilege til sykepleiere var førsteklasse.

Håper virkelig jeg aldri må opereres for prolaps igjen, men om så skulle skje ville jeg definitivt velge Oslofjordklinikken igjen.

Anbefales på det sterkeste

Lege: Odd Arve Lien Skrevet

Odd Arve opererte skulderen min etter flere år med skulderproblemer, primært luksasjoner. Jeg hadde aldri operert før, så var spent i forkant. Jeg opplevde hele prosessen, fra konsultering til operasjon som meget ryddig og effektiv. Odd Arve har stålkontroll, er trygg i rollen og ikke minst - rolig. Det gikk over all forventning og jeg kan gi de sterkeste anbefalinger.

God service...

Lege: Bjarne Lied Skrevet

Forklarer ting på en betryggende måte og gir gode svar på spørsmål. Tok seg god tid uten noe stress. 10 ganger bedre en fastlegen..

Kunne blitt flinkere med kommunikasjon

Lege: Bjarne Lied Skrevet

Kunne vært flinkere å lytte til pasientene. Dyktig kirurg men mangler evnen til å lytte og ikke minst la pasienten få svare på spørsmål han selv stiller.