Majorstuen Øyelegesenter

Telefonnummer23 33 19 1923 33 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bogstadveien 51 0366 Oslo

Siste vurderinger av Majorstuen Øyelegesenter

Meget Misfornøyd

Lege: Bjart Erik Dysthe Skrevet

I møte med Dysthe var han svært lite interessert i mine synsproblemer, mine bekymeringer og spørsmål rundt øyesykdommen. Ble sendt hjem med en gul lapp å bedt om å google. Ingen epikrise ble sendt optiker eller refusjons skjema tildelt ihht avtale. Meget misfornøyd.

Trenger kurs i pasientbehandling

Lege: Bjart Erik Dysthe Skrevet

Fikk akuttime etter besøk på legevakten. Stort pluss for at jeg fikk time samme dag som jeg ringte. Etter en kjapp undersøkelse skrev legen diagnosen på en post-it lapp og ba meg gå hjem og google. Jeg spurte om jeg kunne dekke til øyet som jeg hadde store synsforstyrrelser på og svaret var at det ville ikke han ha gjort, men vi lever i et fritt land. Veldig hyggelig og imøtekommende dame i resepsjonen, men opplevde legen som lite interessert i meg som pasient. Hadde en kontrolltime etter noen uker som ikke endret inntrykket.

Ikke en hyggelig opplevelse

Lege: Bjart Erik Dysthe Skrevet

Formidlet diagnose på en veldig usensitiv måte. Fremstod svært uempatisk og brysk. Ingen forståelse for pasientens problemer når han har sett folk med mye verre lidelser.

Hyggelig dame i resepsjonen.

Tillitsvekkende

Lege: Bjart Erik Dysthe Skrevet

God behandling, hyggelig kontordame men håpløst utilgjengelig. Ikke e-postadresse og telefontider som det er umulig å forholde seg til.