Lillestrøm Øre Nese Hals

Dampsagveien 2A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrøm Øre Nese Hals

Trygt og godt inntrykk.

Lege: Bjørn Helge Rudjord Skrevet

Veldig godt fornøyd. Terningkast 6. Det for både legen og medhjelperne assistent?. Anbefaler dette stedet.

Styr unna!

Lege: Bjørn Helge Rudjord Skrevet

Kort og godt styr unna. Mest interessert å få oss ut døra igjen, ikke rom for å svare på spørsmål, og når du gjør det får du ekstremt korte svar.

Det positive er i det minste at vi fikk med videre henvisning på de 4 minuttene vi var der.

Stresset og surrete

Lege: Bjørn Helge Rudjord Skrevet

Ventet 2 mnd på time for å ikke få noe ut av timen. Han så en kjøp gang ned i halsen, «alt er som det skal» for å så bli sent hjem. Utrolig stresset og uhyggelig lege, skal absolutt ikke tilbake hit igjen.

Sur og frekk

Lege: Bjørn Helge Rudjord Skrevet

Han misforsto og trodde ikke jeg ville prøve høreapparat. Han var tydelig sur og hevet stemmen når han prøvde å overbevise meg i at jeg burde ha høreapparat siden jeg har nedsatt hørsel. Jeg ble satt ut, men prøvde å forklare at det var audiografen som sa jeg like gjerne kunne vente, men at det er klart jeg ville prøve det hvis han mente det var best. Da fremsto han spydig når han sa det var for sent å ombestemme seg og at jeg fikk bestille en ny time. Det hele var fryktelig ubehagelig, og forvirrende med kontra beskjed fra ham ift. audiografen.

Hastverk er lastverk

Lege: Bjørn Helge Rudjord Skrevet

Virker som det viktigste er å få pasienten så raskt ut som mulig. Er hyggelig i tonen, men selve behandlingen går i et rasende tempo. Fort er ofte bra, men ikke her.