Lillestrøm Øre Nese Hals

Dampsagveien 2A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrøm Øre Nese Hals

Opplever å ikke blitt tatt på alvor

Lege: Bjørn Helge Rudjord Skrevet

Opplever å ikke bli tatt på alvor. Legen er brysk og til tider direkte nedlatende. Opplever at han ikke egentlig hører etter det pasienten sier.
+ for at han prøver å se et helhetlig bilde

Uhyggelig møte

Lege: Bjørn Helge Rudjord Skrevet

Verste legetimen jeg har hatt. Legen har ingen kunnskap om hvordan man skal kommunisere med andre mennesker. Han lot meg ikke fullføre noe jeg skulle si før han avbryter med å si noe annet. Virket som han var mest opptatt av å få meg ut døra så fort som mulig. Jeg var heller ikke særlig fornøyd med undersøkelsene han gjorde.

Forferdelig

Lege: Bjørn Helge Rudjord Skrevet

Styr unna!!!!!!!!! Helt forferdelig lege, frekk og uprofesjonelt. Vi venta flere måneder på time. Min 8 åring var hos han 3 min. Legen har null interesse for å hjelpe. Aldri mer!

Frekk, sur og uprofesjonelt

Lege: Bjørn Helge Rudjord Skrevet

Mora mi hadde avtale hos ham, grunnet hull i ene øret. Han er ikke imøtekommende, har null interesse og empati for å hjelpe mennesker. Han har brukt mindre eksakt 1min for å undersøke henne, sprayet med noe ukjent (forklarte ikke hva det er for), det gjorde vondere og hun ble nesten svimmel. Han spør heller ikke hvordan hun har det, ville bare få henne ut så fort som mulig. Har null interesse for å svare. Tenk å ikke få sovet flere netter med vondt øre, vente lenge nok for avtalen, for så ikke få den hjelpen man trenger. Han fortjener ikke være en lege, han bryr seg ikke om pasientene. En lege burde ha empati, profesjonell, han må kunne spørre hvordan pasienten har det underveis av undersøkelser, han må kunne svare spørsmål.

Uhyggelig og respektløs

Lege: Bjørn Helge Rudjord Skrevet

Gikk inn til legen angående klø i øre, legen tok en hørselstest og mente jeg måtte ha høreapparat når en annen øre spesialist mente motsatt. Testene hos legene var med samme resultat. Legen ble veldig anspent og ville ha meg ut når jeg sa jeg ikke ønsket høreapparat. Jeg skjønner ikke hvorfor legen var så opptatt av høreapparat når jeg ikke kom inn angående det. Anbefaler ALLE å styre vekk fra denne legen.