Bjørn Helge Rudjord

Lillestrøm ØNH

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2013)

Lillestrøm ØNH Telefonnummer63 84 90 1063 84 90 ...
Dampsagvn. 2 - 4 2000 Lillestrøm
Bjørn Helge Rudjord er øre-nese-hals-lege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Bjørn Helge Rudjord

Sur og frekk

Klinikk: Lillestrøm ØNH Skrevet

Han misforsto og trodde ikke jeg ville prøve høreapparat. Han var tydelig sur og hevet stemmen når han prøvde å overbevise meg i at jeg burde ha høreapparat siden jeg har nedsatt hørsel. Jeg ble satt ut, men prøvde å forklare at det var audiografen som sa jeg like gjerne kunne vente, men at det er klart jeg ville prøve det hvis han mente det var best. Da fremsto han spydig når han sa det var for sent å ombestemme seg og at jeg fikk bestille en ny time. Det hele var fryktelig ubehagelig, og forvirrende med kontra beskjed fra ham ift. audiografen.

Hastverk er lastverk

Klinikk: Lillestrøm ØNH Skrevet

Virker som det viktigste er å få pasienten så raskt ut som mulig. Er hyggelig i tonen, men selve behandlingen går i et rasende tempo. Fort er ofte bra, men ikke her.

Imøtekommende og behjelpelig

Klinikk: Lillestrøm ØNH Skrevet

Lang ventetid fra henvisning til time. Kan anbefale legen, bra forklaring, undersøkte nøye, tok seg god tid.

Uengasjert/ lite imøtekommende

Klinikk: Lillestrøm ØNH Skrevet

Etter konsultasjon gikk jeg ut med de samme spørsmålene jeg hadde da jeg kom! Han virket arrogant og lyttet med et halvt øre. Har aldri opplevd dårligere behandling og dette var bortkastet tid for min del! Vil ikke anbefale denne legen til noen!

en lite hyggelig opplevelse

Klinikk: Lillestrøm ØNH Skrevet

Legen presenterte seg ikke. Sa ikke hva eller hvorfor han foretok undersøkelser. Fortalte absolutt ingenting om resultatet av undersøkelsen. Ga ingen råd og lyttet ikke til det jeg hadde å si. Vil aldri gå dit igjen.