Volvat Ulriksdal

Ulriksdal 2 5009 Bergen

Siste vurderinger av Volvat Ulriksdal

Trygt, hyggelig og svært profesjonelt

Lege: Thorleif Haugen Skrevet

Nå har jeg hatt gleden av å gjøre to inngrep hos Volvat Ulriksdal, en gastric bypass og en åreknuteoperasjon. Jeg er så fornøyd!
Informasjon i forkant, selve prosedyren, samt oppfølging i ettertid har vært over all forventning. Jeg opplevde at både leger og sykepleiere er hyggelige, svært kompetente, tilgjengelige og har god tid til å ivareta mine behov. En følelse av trygghet og ro gir god atmosfære på sykehuset. Jeg anbefaler Volvat Ulriksdal, og kommer gjerne tilbake.

Reddet livet mitt

Lege: Sjur Braathen Skrevet

Sjur reddet livet mitt fra å fungere 20% til 100% for snart 5 år siden. Neste skritt var ufør, hadde jeg ikke blitt tipset om han. Jeg er så takknemlig at ord kan ikke beskrive det. Sliter du med ryggen, gjør deg selv en tjeneste og oppsøk Sjur!

Reddet livet mitt :)

Lege: Sjur Braathen Skrevet

Sjur reddet livet mitt. Da hverken lege eller SUS ville gjøre noe, så visste Sjur akkurat hva som var galt.

To titan skiveproteser senere og jeg er reddet.

Har du problemer med ryggen så oppsøk Sjur v/Volvat ASAP.

Vet ikke hvordan jeg får takket ham og hans team nok?!

Kan sterkt anbefales :)

Øyelokksoperasjon

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Jeg fikk operert øvre og nedre øyelokk med dårlig resultat; synlige arr strekkmerker inn mot arrene, klumper i huden og tørre øyne fordi øyelokkene lukker ikke helt lenger.
Øyeform og utrykk ble endret.
Gikk tilbake for korreksjon, men resultatet ble verre.
Øyelokksoperasjon kan ikke anbefales på denne klinikken

Engasjert, profesjonell, dedikert, empatisk

Lege: Sjur Braathen Skrevet

Skilte seg ut fra alle andre jeg har møtt på min vei med omfattende ryggproblemer. Kunne hjelpe der alle andre ga opp. Jeg fikk et nytt liv etter møte med Braathen. Han ga seg ikke før jeg var frisk.